وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

سمینار مدیریت و سرپرستی نیروهای فروش در شرکت های به پخش و پاکسان 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

سمینار مدیریت و سرپرستی نیروهای فروش در شرکت های به پخش و پاکسان


اگر برگزاری مسابقات فوتبال بعد از ظهر نبود ( لیگ برتر) چنان شعفی عزیزان در اینجانب ایجاد کرده بودند که آمادگی داشتم حداقل یک ساعت دیگر به تدریس ادامه دهم ولی بازی و تماشای فوتبال هم بخشی از توصیه های اینجانب در کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی ،برای توفیق بیشتر در حرفه بازاریابی و فروش است ، به هر حال راس ساعت 17 سمینار تمام شد و قرار شد انشاءا... در آینده نزدیک و با حضور همین عزیزان سمینار تکمیلی مدیریت و سرپرستی نیروهای فروش برگزار شود .



در هفته آینده برنامه آموزش بازاریابی و فروش برای سطوح مختلف کارکنان ، در این دو شرکت را به صورت تقویم در
می آوریم ، جالب است که یکی از توصیه های جناب آقای مهندس صحرایی مدیرعامل شرکت به پخش در میز گرد افتتاحیه سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی این بود که شرکت ها در دوران بحران به آموزش بیشتر بها دهند. و روی بُعد آموزش کارکنان سرمایه گذاری کنند. چون ضمن استفاده از زمان ، در آمـــاده سازی نیــروها فعالیت کرده اند. خوشبختانه خودشان نیز گفته هایشان را عملی کرده اند .

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.