وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

توزیع شد: آموزش "بازاریابی و فروش بیمه عمر" در قالب یک لوح فشرده حاوی 10 فیلم با قیمت 5 هزار تومان

فیلم اول: اهمیت بیمه عمر در زمان آشفتگی بازارها

خلاقیت جالبی در این فیلم به کار رفته است. شما هیچ سخنرانی را نمی‌بینید. هیچ استادی در حال تدریس نیست. بلکه فقط یک نفر با ماژیک وایت برد بر روی تابلویی، تصویرهایی را می‌کشد یا واژه‌هایی را می‌نویسد، شما صدایی را می‌شنوید که درباره "بیمه عمر" توضیح می‌دهد.

 

توصیه جالب این است که کارگزاران بیمه می‌آموزند وظیفه آنان است که مصرف‌کنندگان را در محیط آشفته در مقابل تهدیدات و ناپایداریها در امان نگاه دارند، و عامل ریسک را از زندگی آنان کاهش دهند.

 

فیلم دوم: بازاریابی برای بیمه

 

ایساک رو‌در‌یگرز، مشاور کسب و کار بیمه‌ای است. وی به کارگزاران بیمه‌ها یاد می‌دهد: نخست باید تعیین کنید چه نوع بیمه‌ای را می‌فروشید و قرار است چه کسی بیمه شما را بخرد. همین  پرسش ساده، می‌تواند کسب و کارتان را تغییر دهد.

 

 

 

فیلم سوم: نقش مشاور بیمه برای افزایش فروش بیمه عمر

 

پژوهش‌ها نشان می‌دهد که بیمه عمر در طول 50 سال فروش پایینی داشته است. اما اگر مشاوری در کنار فعالیت‌های دفاتر بیمه باشد، این میزان افزایش می‌یابد. کافی است مشاور اطلاعات مناسبی بدهد. مردم در این صورت به خرید بیمه عمر اقدام می‌کنند.

 

فیلم چهارم: توصیه‌هایی برای فروش بیمه عمر

 

دیوید آلمیان، کارگزار بیمه‌ای است با 16 سال سابقه و تخصص. او سالها است در کار آموزش و استعدادیابی کارگزاران بیمه عمر است. او در این فیلم کوتاه توصیه‌هایی دارد درباره‌ی بهترین راه فروش بیمه عمر.

 

فیلم پنجم: ارتباطات خود را افزایش دهید تا بیشتر بیمه بفروشید

 

چند ایده کلی و البته کارآمد را از زبان یک متخصص بیمه می‌شنوید که سال‌ها است با این ایده‌ها کار کرده و کسب درآمد کرده است. توصیه‌های او ساده است امافوق‌العاده نافذ و سود‌ زا‌ست. می‌گوید: از محل کار خود بیرون بروید، به سازمان‌های مدنی بروید، به اتاق‌های بازرگانی سر بزنید، و ... حتماً این عبارت معروف را از من شنیده‌اید که پشت میز جای کوتاهی است برای دیدن بازار.

 

فیلم ششم: قدرت اینترنت در افزایش فروش بیمه عمر

 

تردیدی درباره قدرت اینترنت نداریم. اما بهتر است بدانیم از این ابزار ارتباطی چگونه باید استفاده کنیم تا در فروش بیمه عمر موفق باشیم. فیلم را ببینید

 

فیلم هفتم: ارزش بیافرینید تا بیمه عمر بفروشید

 

ایوان کارمکل، متخصص فروش بیمه عمر است. یکی از تازه‌کارها در فروش بیمه عمر از او می‌پرسد به هنگام رقابت شدید، چگونه او می‌تواند میزان فروش بیمه عمر را افزایش دهد. کارمکل، جزء به جزء، گام به گام، این پرسش را پاسخ می‌دهد. می‌آموزد برای سنین بزرگسالی چه باید بگوئید، از استراتژی بازاریابی چگونه استفاده کنید تا در فروش بیمه عمر موفق شوید، از رسانه‌ها چگونه بهره‌مند شوید تا اطلاع‌رسانی شما به فروش تبدیل شود

 

فیلم هشتم: روش گام به گام برای فروش بیمه عمر

 

" بازاریابی بیمه عمر" یک هنر است. این هنر را از زبان یک متخصص کار کشــته بشنوید که مدیــر یکی از سایت‌های معروف بیمه‌ای است به نام تدوالک. او به صراحت از مربی خودش می‌گوید که این درس و هنر را به او آموخته بود.

 

تدوالک، متخصص بیمه، اطمینان می‌دهد که اگر این مراحل را گام به گام طی کنید، فروش بیمه عمر قطعی است.

 

فیلم نهم: تکنیک‌های خاتمه فروش در بیمه عمر

 

"مشتری احتمالی" یا "مشتری بالقوه" می‌تواند در آینده نزدیک، مشتری شما باشد؛ اگر تکنیک‌های خاتمه فروش را در بیمه عمر بدانید

 

فیلم دهم: بهترین شیوه برای بستن قرار داد بیمه عمر

 

یک متخصص حرفه‌ای با استفاده از دو هرم، درباره تکنیک‌های بستن قرارداد در بیمه عمر، آموزش‌هایی دارد. او یاد می‌دهد هر کارگزار بیمه عمر، باید چند درصد از وقتش را صرف چه کاری کند تا قرارداد "بیمه عمر" بسته شود (منعقد شود) .

 

امید آنکه این فیلم‌ها در کنار سایر آموزش‌هایی که درباره بیمه عمر وجود دارد، کارگزاران بیمه‌ای را در ایران توانمندتر سازد. نیازی به توضیح ندارد که ما در این باره (بیمه عمر) فاصله زیادی با جهان داریم. فیلم‌های آموزش بازاریابی و فروش بیمه عمر می‌تواند تا حدودی ذهن کارگزاران بیمه را آماده‌تر سازد تا تحولات بیشتری را در صنعت بیمه کشورمان شاهد باشیم.

 

علاقه‌مندان برای خرید فیلم‌های بازاریابی و فروش بیمه عمر با فروشگاه انتشارات بازاریابی تماس بگیرند: 51 و66408271

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.