آشنایی با علائم هشداردهنده فرسودگی روحی و جسمی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0 دیدگاه
آشنایی با علائم هشداردهنده فرسودگی روحی و جسمی

یکی از مهم‌ترین معیارهای موفقیت این است که بتوانیم در ترازوی زندگی خود تعادل ایجاد کنیم. کار کردن امری کاملاً پسندیده است اما اگر به قیمت از بین رفتن سلامتی و دور شدن ما از خانواده‌مان تمام شود، دارای ارزش نخواهد بود. در اینجا می خواهم علائمی را با شما در میان گذارم که اگر دچار یک یا چند مورد از آنها هستید باید حتماً در شیوه کار کردن خود تغییر ایجاد کنید. امیدوارم ترازوی زندگی همه همراهان عزیز همیشه متعادل باشد. 
 

مدیرانی که کار کردن با آنها لذت‌بخش نیست 

۱۳۹۶/۰۷/۱۳
2 دیدگاه
مدیرانی که کار کردن با آنها لذت‌بخش نیست 

یک جمله بسیار معروف می‌گوید که کارکنان سازان خود را ترک نمی‌کنند بلکه مدیرشان را ترک می کنند. بر این اساس ارتباط بین مدیر و نیرویش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تأثیر بسیار زیادی روی رضایت‌مندی نیرو از شغلش دارد.

آشنایی با 4 تیپ شخصیتی بر اساس الگوی خواب

۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0 دیدگاه
آشنایی با 4 تیپ شخصیتی بر اساس الگوی خواب

در این نوشتار تصمیم داریم تا با چهار نوع تیپ شخصیتی که دارای الگوهای خواب متفاوت هستند آشنا شویم. اگر شما نیز جزو یکی از این چهار دسته هستید سعی کنید برنامه خواب خود را تنظیم کرده تا سطح انرژی و عملکرد شما افزایش یابد.

قیمت گذاری محصولات صادراتی

۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0 دیدگاه
قیمت گذاری محصولات صادراتی

تصمیماتی که یک سازمان در زمینه قیمت گذاری اتخاذ می کند، از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا تأثیر مستقیمی روی درآمد آن دارند. با توجه به محیط در حال تغییر بازارهای امروزی، گرفتن این تصمیمات کار آسانی نیست. قیمت گذاری محصولات صادراتی به محصولاتی اشاره دارد که در یک کشور ساخته و در یک یا چند کشور دیگر به مشتریان فروخته می شوند.

تلفیق قیمت گذاری دینامیک با قیمت گذاری شخصی سازی شده

۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0 دیدگاه
تلفیق قیمت گذاری دینامیک با قیمت گذاری شخصی سازی شده

شرکت هایی که محصولات یا خدماتی انقضاپذیر یا فصلی (مانند آژانس های مسافرتی، ایرلاین ها و...) را به فروش می رسانند در قیمت گذاری خود به نحوی عمل می کنند که بر اساس موجودی محصول یا خدمت، قیمت آن تعیین می گردد.

قوانین موفقیت در شبکه های اجتماعی

۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0 دیدگاه
قوانین موفقیت در شبکه های اجتماعی

امروز دامنه فراگیر شبکه های اجتماعی باعث شده که شرکت های بسیاری وارد عرصه استفاده از این شبکه ها جهت پیشبرد اهداف بازاریابی خود شوند. در اینجا می خواهم چند قانون مهم برای موفقیت در این شبکه ها را را عنوان کنم.

شماره چهل ام ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0 دیدگاه
شماره چهل ام  ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

ماهنامه بازاریاب بازارساز شماره چهل منتشر شد. در این شماره از ماهنامه مطالب کاربردی حوزه فروش و بازاریابی را از نظر خواهید گذراند. برای گرفتن اشتراک مجله می‌توانید به سایت www.marketingshop.ir مراجعه کنید یا با شماره‌های 02166408251 و 02166423667 تماس حاصل کنید. لازم به توضیح است که اشتراکهای سازمانی شامل تخفیف ویژه می‌باشند.برای دسترسی به نسخه الکترونیک مجله به fidibo.com مراجعه کنید

چهار نکته که باید قبل از توسعه کاروکسب خود در نظر بگیرید

۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0 دیدگاه
چهار نکته که باید قبل از توسعه کاروکسب خود در نظر بگیرید

توسعه کاروکسب همیشه موضوعی چالش برانگیز بوده است. زمانی که شما یک فروشگاه جدید افتتاح می کنید، مشتریان جدید جذب می کنید و یا به دنبال افزایش تنوع محصولات و خدمات خود هستید، یک فشار کاری جدید را حس می کنید.