پرویز درگی در همایش تکنیکهای فرصت یابی و مشتری یابی سخنرانی میکند

پرویز درگی در همایش تکنیکهای فرصت یابی و مشتری یابی سخنرانی میکند

سالن همایشهای تخصصی پروفسور حیدری آموزشگاه بازارسازان (عضو گروه tmba) همین پنج شنبه 11 آبان ماه میزبان فعالین،  متخصصین، مدیران صنایع و بنگاههای اقتصادی و علاقمندان به حوزه فروش و بازاریابی در همایش یک روزه تکنیکهای فرصت یابی و مشتری یابی با سخنرانی پرویز درگی ریاست انجمن علمی بازاریابی ایران خواهد بود.
 یکی از تفاوت های اساسی انسان ها و سازمان های موفق و متمایز نسبت به سایرین، توان آن ها در دریافتن و به فعلیت رساندن فرصت ها است.به همین دلیل اساسی است که اشخاص یا سازمان ها با اتخاذ استراتژی مناسب که با بررسی و مطالعه علمی به دست آمده باشد، سعی دارند فرصت ها را کشف کنند و به منفعت تبدیل سازند.
اعتقاد بسیاری از استراتژیست ها نیز بر این است که فرصت از تغییر و تحولات محیطی به دست می آید.از این رو، واژه فرصت سازی را باید با واژه فرصت یابی جایگزین کرد؛ چرا که کسی فرصت ها را نمی سازد.برای مثال،  رکود نسبی حاکم بر اقتصاد و فضای کار و کسب فعلی، برای برخی از بنگاه های اقتصادی تهدید است، اما برای برخی دیگر می تواند فرصت باشد.همچنین تحریم اقتصادی برای یک سری شرکت ها تهدید است، اما برای بعضی دیگر فرصت است.پس فرصت ها را ما نمی سازیم.فرصت ها از تغییر و تحولات محیطی به دست می آیند.کاری که ما باید بکنیم پاسخ شایسته به این تغییر و تحولات است و اگر پاسخ مناسب به تغییرات ندادیم، آن ها تبدیل به تهدید می شوند.فرصت و تهدید مانند یک سکه دورو هستند.
بر اساس اعلام دبیرخانه این همایش، محورهای مورد بحث در این همایش از قرار ذیل خواهد بود:
مفاهيم بازاريابي و استراتژي در فضاي رقابتي
رابطه استراتژي و فرصت
فرصت هاي بازاريابي
ماتريس SWOT یا ماتريس TOWS؟
رابطه پارادايم ها
قواعد و فرصت ها
رابطه فرصت، گلوگاه و راهكارهاي استراتژيك با يكديگر
روشهای دستیابی به فرصت ها
اندیشه نيوتوني
تحليل هزينه ـ منفعت
هوشمندی در کار و کسب
ارتباطات در ایجاد سازمان های هوشمند
سطوح هوشمندی رقابتی
چرخه رقابتی اطلاعات
سرمایه گذاری در هوشمندی رقابتی
هوشمندی بازاریابی
سیستم اطلاعات بازاریابی
سطوح رقابت براساس دیدگاه صنعت
تعیین اهداف رقبا
توصیه ها
گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)
    زمان: پنجشنبه  11 آبان ماه 96- تهران، به مدت 6 ساعت  از ساعت 14 الی 20
    محل برگزاری: تهران - خیابان آزادی - جنب مترو شادمان - خیابان شاهین - پلاک 6 - طبقه سوم- سالن پرفسور مسعود حیدری
   هزینه ثبت نام: 200.000 تومان همراه با ارائه تخفیفات گروهی (هزینه حضور در سمینار، صدور گواهینامه و پذیرایی)
علاقمندان جهت ثبت نام با شماره های دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایند:
دبیرخانه سمینار: 2-66028111-021 و 4-66028401-021
رزرو آنلاین:
https://evnd.co/Zyj7G
 

send_telegram


نام :
تصویر امنیتی :
متن :