وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

دو روی یک مدیرعامل در مرد عوضی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

دو روی یک مدیرعامل در مرد عوضی

مرد عوضی به کارگردانی محمدرضا هنرمند، فیلمی در ژانر کمدی و محصول سال 1377 است. در این فیلم گروهی از بازیگران نام‌آشنا و دوست‌داشتنی سینمای ایران از جمله پرویز پرستویی، مرحوم رضا ژیان، افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا به ایفای نقش پرداخته‌اند.
مرد عوضی داستان مخترع فقیری به نام خسرو پذیرش را تعریف می‌کند که توانسته پودر شوینده‌ی جادویی بسازد. خسرو (با بازی مرحوم رضا ژیان) برای صحبت کردن با مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده‌ی پودر لباسشویی به دفتر کارخانه می‌رود اما از آسانسور پرتاب می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد. از طرفی مدیرعامل شرکت، داریوش جم (با بازی پرویز پرستویی) از شنیدن خبر سقوط ارزش سهام شرکت و به دلیل فشارهای بی‌امان اعضای هیئت مدیره سکته‌‌ی مغزی می‌کند و او نیز به بیمارستان منتقل می‌شود. در بیمارستان، پروفسور ساعی که تخصصش پیوند اعضا است، برای نجات دادن جان آقای مدیرعامل مغز خسرو را به بدن داریوش جم پیوند می‌زند و مرد عوضی به دنیا می‌آید.

 

ادامه این مطلب را در کتاب بازاریابی و زندگی با سینما میخوانید.

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.