وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

بی‌نظمی در بازاریابی (مدیریت و بازاریابی در عصر آشفتگی) یا مدیریت و بازاریابی (در عصر آشوب و تلاطم بازارها) قسمت دوم 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

بی‌نظمی در بازاریابی (مدیریت و بازاریابی در عصر آشفتگی) یا مدیریت و بازاریابی (در عصر آشوب و تلاطم بازارها) قسمت دوم

مدیریت بی‌نظمی، رویکرد روشمندی برای تشخیص، تحلیل و پاسخ به آشفتگی و هرج و مرج حاصل از آن است. نظام مدیریت بی‌نظمی شامل سه بند زیر است:

ادامه این مطلب  را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.
درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.