وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

سخنرانی در چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران و پژوهش درباره نقاط قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

سخنرانی در چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران و پژوهش درباره نقاط قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور

 

پژوهش درباره نقاط قوت و ضعف آژانس تبلیغاتی کشور

 

درباره نقاط قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور در طول این سالها بسیار سخن گفته شده است. اما آنچه به آن نیاز داریم فراتراز حرف و صحبت، و آن پژوهش است. بدون پژوهش می‌توانیم حدسیات سازمان نایافته خود را در قالب پژوهش ارائه دهیم. از آن تلخ‌تر، بر پایه‌ی این حرف و حدسیات سازمان نایافته، فعالیتهای تبلیغاتی را طراحی و اجرا کنیم. ضرب‌المثل فارسی

 

چون نهد خشت اول معمار کج   تا ثریا می‌رود دیوار کج


ادامه این مطلب  را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.