سخنرانی در چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران و پژوهش درباره نقاط قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور
پژوهش درباره نقاط قوت و ضعف آژانس تبلیغاتی کشور
درباره نقاط قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور در طول این سالها بسیار سخن گفته شده است. اما آنچه به آن نیاز داریم فراتراز حرف و صحبت، و آن پژوهش است. بدون پژوهش میتوانیم حدسیات سازمان نایافته خود را در قالب پژوهش ارائه دهیم. از آن تلختر، بر پایهی این حرف و حدسیات سازمان نایافته، فعالیتهای تبلیغاتی را طراحی و اجرا کنیم. ضربالمثل فارسی
چون نهد خشت اول معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج
ادامه این مطلب را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.