وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

پرویز درگی

من پرویز درگی، یک بازاریاب هستم.

گاهی یاد آن مطلب پاستور می افتم که آیا حق دارم بگویم که آنچه در توان داشته ام برای بشریت انجام داده ام؟ میخواهم فقط به تلاش آگاهانه و عاشقانه فکر کنم . می خواهم در مسیر عالم عامل عاشق بودن گام بردارم.

من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم. با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان، شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و....سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.

با فعالیت در انجمن های علمی و تدریس در دانشگاه ها و ... سعی کرده ام اثراتی ماندگار بگذارم.
من خستگی ناپذیرم،از هر فرصتی برای کار بیشتر همراه با دانایی بالاتر استفاده میکنم و از هر فرصتی برای انتقال دانسته هایم به عزیزانم بهره میگیرم.

و میدانم خدای من در همه حال یار و یاورم بوده است و همراهان عالم عامل عاشق در همه حال انرژی بخش و مشوق سازم بوده اند. من خادم اهالی شریف و بزرگ بازاریابی و فروش ایران سربلند هستم.به امید تلاش بیشتر برای پرورش دادن جوانان آینده ساز و کمک به مدیران و کارآفرینان برای بالندگی و توسعه کار وکسب‌ها در راستای ایران سر افراز.

مرکر استعداد شناسی و کاریابی بازارشناسان با تمرکز بر شعار شایسته‌گزینی، شایسته‌پروری، شایسته‌گماری و شایسته‌سالاری تاسیس شده است. ماموریت ما در این مرکز، ارائه‌ی راهکارهای موثر برای شناسایی استعدادهای این حوزه، جذب و استخدام نیروهای شایسته، توسعه‌ی مهارت‌ها و شایستگی‌ها و همچنین ارزیابی و بهبود عملکرد تیم‌های بازاریابی و فروش تعریف شده است.
ما برای استعدادیابی، استعدادشناسی و جذب در تمامی مشاغلی که یک شرکت پخش به آنها نیاز دارد، برنامه‌ریزی ویژه‌ای داریم.
مشاهده سایت
برنامه های آموزشی در آموزشگاه بازارسازان بر اساس تجارب ارزنده گروه در انجام پروژه های آموزشی، تحقیقاتی و مشاوره در سازمانهای متعدد، شکل گرفته است. از این رو در طراحی این برنامه ها تاکید خاصی بر کاربردی بودن آموزه ها و انطباق آنها با تغییرات بازار و محیط کسب و کار کشور است.
مشاهده سایت
دپارتمان تحقیقات بازار با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در انجام پروژه‌های تحقیقات بازار برای برند‌های معتبر داخلی و بین‌المللی در صنایع پررقابت، همراهی شایسته در تحلیل نظرات مشتریان و مصرف‌کنندگان و تصمیم‌گیری‌های صحیح و موثر برای شما است.
مشاهده سایت
  • تدوین استراتژی بازاریابی
  • تهیه برنامه های بازاریابی
  • طراحی و پیاده سازی سازمان بازاریابی و فروش از آغاز تا انجام
  • چگونگی ارتقای فروش و مشاوره در ابعاد مختلف قیمت‌گذاری، توزیع و برندینگ
مشاهده سایت
از نیمه خرداد 1390 تا کنون بیش از 100 عنوان کتاب در انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شده است.
رویکرد انتشارات بازاریابی، چاپ کتاب‌های کاربردی با نگرش بازار ایران است.
مشاهده سایت
فروشگاه انتشارات بازاریابی تنها فروشگاه تخصصی بازاریابی در ایران است که از سال ۱۳۹۱ روبه روی در اصلی دانشگاه تهران ابتدای خیابان ۱۲ فروردین) تأسیس و آغاز به کار کرده است.
شرکت نوروبیز در ایران به عنوان ارتقادهنده ی مدیریت بازاریابی و بر پایه ی روابط و مناسباتی که با برترین دانشگاه‌های پیشرو، مجامع علمی، استادان برجسته ی دانشگاهی و موسسات برتر جهانی در حوزه نورومارکتینگ دارد، آغازگر تحولات بازاریابی نوین(عصب‌شناسی + بازاریابی) است. فعالیت‌های این حوزه در شرکت نوروبیز اجرا می‌شود.
این کانون با شناسایی و بررسی مهمترین دغدغه های صاحبان کاروکسبها در حوزه فعالیت خود در زمینه شناسایی، کمپین نویسی، نظارت، هدایت و استخراج میزان اثربخشی رسانه ها در فضای تبلیغاتی کشور فعالیت میکند.
موفقیت خانواده بدون همراهی مدیران و کارکنان واحدهای زیر امکان‌پذیر نیست:
  • دپارتمان توسعه بازار
  • دپارتمان منابع انسانی
  • دپارتمان امور مالی
  • دپارتمان استراتژی و مهندسی
  • دپارتمان امور بین‌الملل
  • دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات

مشتریان ما