۱۸ عادت مردمان خلاق(بخش دوم)

۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0 دیدگاه
۱۸ عادت مردمان خلاق(بخش دوم)

مردمان خلاق اشتهای سیری ناپذیری به کنجکاوی دارند- آنها حتی با بالاتر رفتن سن‌شان هم، حس کنجکاوی‌شان را نسبت به زندگی حفظ می‌کنند. آنها از طریق برقراری گفتمانهای متعدد و همینطور رها ساختن ذهن خود در خلوت، به دنیای پیرامون‌شان نگاه می‌کنند و می‌خواهند بدانند چرا و چگونه دنیا به این صورت است.

۱۸ عادت مردمان خلاق(بخش اول)

۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0 دیدگاه
۱۸ عادت مردمان خلاق(بخش اول)

بودن ، بدون جای پا ، مثل نبودن است. ناشناسجهان، کارگاه خلاقیت ماست. اینکه احساس کنیم فاقد خلاقیت هستیم تنها یک باور اشتباه اما اصلاح پذیر است. فاجعه زمانی آغاز می شود که به این نتیجه برسیم بدون خلاقیت هم زندگی امکان پذیر است. کارگردان هستی، ما را برای ایفای نقش اول خلاق بودن انتخاب و تربیت کرده‌است ؛ این خود ما هستیم که گاهی اصرار داریم جزو سیاهی لشکر باشیم.

5 دلیل اصلی که کار و کسب‌ها به خاک سیاه می نشینند 

۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0 دیدگاه
5 دلیل اصلی که کار و کسب‌ها به خاک سیاه می نشینند 

مرز میان موفقیت و شکست به اندازه‌ی یک تار مو است . همان طور که ما موفقیت را دنبال می کنیم, از شکست دور می شویم: و هر گاه که طعم شکست را می چشیم ، از موفقیت دور می‌شویم . این رابطه مهم است و نباید نادیده گرفته شود. 
اما دستیابی به موفقیت و حفظ آن در صورتی که عوامل رایج شکست را نشناسیم و به شکلی آگاهانه از آن ها اجتناب نکنیم؛ غیر ممکن خواهد بود. 

پنج عامل محرک تصمیم گیری که فروشندگان باید بدانند

۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0 دیدگاه
پنج عامل محرک تصمیم گیری که فروشندگان باید بدانند

درک چرا های رفتار خرید مصرف کننده و فرایندهای تصمیم گیری خرید فرآیندی دشوار است . مصرف کننده برای تصمیم گیری خرید 5 مرحله را پشت سر می گذارد :

1- شناخت شکل

2- تحقیق برای جمع آوری اطلاعات

3- ارزیابی گزینه ها

4-تصمیم گیری خرید

 

 

پنج ویژگی که مشتری را شیفته شما می کند

۱۳۹۵/۰۷/۰۱
0 دیدگاه
پنج ویژگی که مشتری را شیفته شما می کند

 

ملاقات های حضوری و مذاکرات رو در رو نقشی اساسی در روند فروش و تکمیل فرایند آن ایفا می کند و تحقیقات متعدد نیز مؤید این نکته هستند.نه تنها مذاکرات ارزشمند و موفقیت آمیز به بسته شدن معاملات بیشتر می انجامد بلکه می تواند ارزش معاملات را نیز افزایش دهد. 

پنج توصیه برای مدیران امروزی

۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0 دیدگاه
پنج توصیه برای مدیران امروزی


اداره یک بنگاه اقتصادی، کاری پرچالش و دشوار است. توسعه ی بازار، نوآوری و خلاقیت مستمر، مدیریت نیروی انسانی و جذب افراد شایسته، دغدغه های قانونی، امور مالی و وصول مطالبات، پایش رقبا و هوشمندی رقابتی و ... از جمله مواردی است که ذهن صاحبان کار و کسب را به خود اشغال می کند.

متقاضیان کار بخوانند (بخش دوم)

۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0 دیدگاه
متقاضیان کار بخوانند (بخش دوم)

بزرگترین چالشی که سال گذشته سازمان با آن مواجه شد چه بود؟
طرح این سوال در ابتدا نشان می دهد که به موفقیت کاری فکر می کنید. بعد هم آن که طرح این پرسش شخصیتی متفکر و با تجربه از شما به نمایش می گذارد. برخی نمایندگان فروش با شکلی از خوش بینی کورکورانه وارد شغل جدید می شوند و زمانی که شرایط با انتظارات آن ها پیش نرفت دچار فرسودگی شغلی و سرخوردگی می شوند.

متقاضیان کار بخوانند (بخش اول)

۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0 دیدگاه
متقاضیان کار بخوانند (بخش اول)

همیشه مصاحبه گر نیست که می تواند متقاضیان کار را سوال پیچ کند، بلکه طرح سوال از جانب کارجو و یا مصاحبه شونده  نیز می تواند اشتیاق و انگیزه فرد برای کار در نقش مورد نظر را مشخص کند. 
در واقع یکی از جذاب ترین و در عین حال چالش برانگیزترین بخش های یک مصاحبه کاری که عموما نادیده گرفته می شود بخشی است که مسئول جذب از متقاضی کار سوال می کند.

توصیه هایی برای آنکه عصبانی نشویم

۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0 دیدگاه
توصیه هایی برای آنکه عصبانی نشویم

تمام ما با افرادی روبه رو شده ایم که کنترل احساساتشان را سر کار از دست می دهند، از کوره در میروند درها را می کوبند، سر همکاران یا مشتریان فریاد می زنند و چیزهایی میگویند که خیلی زود پشیمان می شوند.
عصبانیت در محیط کار میتواند وجهه تخصصی ما را در خطر بیندازد. به خشم به عنوان يك عامل بازدارنده در محيط كار كه كارآيي شما را كاهش مي دهد توجه بيشتري كنيد و حداقل ريشه آن را بيابيد.

دایره المعارف بازاریابی(بخش دوم)

۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0 دیدگاه
دایره المعارف بازاریابی(بخش دوم)

بازاریابی تعاونی (Cooperative Marketing)
بنگاه ها با همکاری یکدیگر محصول خدمت و یا برندی مشترک را بازاریابی می کنند. 

بازاریابی جمعی (Communal Marketing)
در این نوع بازاریابی بخشی از جامعه در ترویج و توسعه‌ی یک کمپین بازاریابی مشارکت داده می شوند.

1395/06/23
0 دیدگاه
image description

برنامه روز آمد 23 شهریور

پرویز درگی در این برنامه  از سه عشق کار حاج حسن فردوسیان، حاج مرتضی شیرینی ساز و حاج علی رهبر  بنیانگذران  شرکت حاج خلیفه  علی رهبر و شرکا که در سال هزار و دویست و نود پنج تاسیس شد  صحبت میکنند