وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

جشن ورود تی ام بی ای به دهه سوم زندگي خود 13 دی
admin لایک 0 دیدگاه

جشن ورود تی ام بی ای به دهه سوم زندگي خود

سلام. همزمان با میلاد فرخنده بانو فاطمه زهرا و روز مادر، جشن ورود تی ام بی ای به دهه سوم زندگي خود را با حضور جمعی از همراهان عالم، عامل عاشقمان گرامی داشتیم. 

به ياد مي‌آورم زماني را كه تی ام بی ای كار خود را با یک اتاق کوچک، آغازكرد. اما امروز نسبت به گذشته، در جایگاه بلندتری ایستاده ایم و گذشته هایمان را در پایین دستها با شوق نگاه میکنیم. چرا که راه دشواری پیموده‌ایم.  يقین دارم، هر چه برداشت کردیم حاصل همدلي و در پرتو تلاش انسان‌های مصمم و توسعه‌یافته‌ و عالمان، عامل عاشق‌پيشه‌اي است که در لباس همكار، مشتری، استاد، مشاور، و یا هر نقش دیگري تی ام بی ای را همراهی کرده اند. شايستگاني كه حضورشان رنگ و جلاي ديگري به تلاشهاي ما مي‌بخشد.

دست یکایک تمامی همراهانم را به نشانه قدرشناسی می‌فشارم. خوشحالم که پروژه‌های متعدد تحقیقات بازاریابی را در سطح ملی و بین‌المللی اجرا کردیم تا با کسب اطلاعات دقیق و بهنگام ریسک تصمیم‌گیری اشتباه را برای مدیران بنگاههای اقتصادی پایین بیاوریم. به‌عنوان مشاور در کنار بنگاههای اقتصادی متعددی بودیم و هستیم که موفقیت هر یک از آنان شوق و عزم ما را برای خدمت بیشتر، افزون کرد. در سطح آموزش‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی فعالیت زیادی را  انجام دادیم.

 

مسیر راه خانواده کاری تی ام بی ای

امسال موفق شدیم مرکز طبیعت و زندگی را راه‌اندازی کنیم که ماموریت آن کمک به حفظ تعادل میان کار و زندگی است. مرکز هوش بازار نیز از جمله خدمات تازه خانواده کاری ما است که درصدد رونق فضای دیجیتال شماست. خوشحالم که #مرکز_تبلیغات_ضمیر_بازار ما نیز امسال توانست بالغ بر پانزده پروژه برندبوک و طراحی  هویت برند را به سرانجام برساند و کتابی درخور تحسین در حوزه شخصیت‌پردازی برند به نام #قهرمان_و_عاصی را روانه بازار کند که از دیروز پشت ویترینهای خیابان انقلاب تهران و کتابفروشی جیحون جلوه نمایی میکند. 

انتشارات بازاریابی نیز توانسته در نه ماهه ابتدای سال بیش از هفتاد کتاب تازه را چاپ و عرضه کند و بیش از پیش کلمه کلیدی ما یعنی دانایی را ارتقا بخشد. رادیو صدای بازاریابی نیز از دیگر بخشهای فعال ما بوده که با برنامه‌های متنوع و پادکستهای صوتی نظر اهالی شریف کاروکسب را به خود جلب کرده است. و مرکز استعدادشناسی و کانون ارزیابی بازارشناسان نیز ظرف چند ماه گذشته تعداد بسیاری نیروی متخصص و مدیر ارشد و میانی را به سازمانهای پیشرو معرفی کرده است. 

من می‌دانم کشورهای توسعه‌یافته به دلیل زحمات و اقدامات سازمانهای توسعه‌یافته به این درجه رسیده‌اند و سازمانهای توسعه‌یافته مدیران شایسته‌ای دارند که انسانهای عالم عامل عاشق را در یک تیم با تفکر و بصیرت جامعیت‌نگری کنار هم‌گرد آورده‌اند. تولد تی ام بی ای مبارک 🧡 #عالی_باشیم_تا_باشیم #پرویز_درگی

در انتها پیشنهاد میکنم ویدیوی جشن ورود تی ام بی ای به دهه سوم زندگي خود را مشاهده فرمایید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.