10 مهارت ارتباطی که یادگیریشان از نان شب واجب تر است

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0 دیدگاه
10 مهارت ارتباطی که یادگیریشان از نان شب واجب تر است

کلیه ارتباطات ما تحت تاثیر توانایی یا ناتوانی‌مان در معاشرت سازنده با دیگران قرار دارد.
ارتباطات مناسب در کار، روابط عاطفی، و یا رابطه با دوستان و خانواده، به ما کمک می کند تا اختلافات را حل کنیم، اعتماد متقابل و احترام را افزایش دهیم و ایده های خلاقانه را شکوفا سازیم.

6 مهارت نرمی که همه فروشنده‌ها باید داشته باشند

۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0 دیدگاه
6 مهارت نرمی که همه فروشنده‌ها باید داشته باشند

کدام فروشنده موفق است؟ و اساسا چه ملاکی برای شناخت فروشندگان موفق وجود دارد؟ شاید کافی است نگاهی به آمار فروش سالم (منجر به وصول مطالبات) و موثر (تکرار شونده) او بیندازیم تا فرق فروشنده خوب، متوسط و بد را متوجه شویم.

سال آینده سال سازمانهای پاسخگو و شفاف خواهد بود

۱۳۹۶/۱۰/۰۶
1 دیدگاه
سال آینده سال سازمانهای پاسخگو و شفاف خواهد بود

پاسخگو بودن از یک ویژگی مطلوب به یک ضرورت کاری تبدیل شده است. بنگاه‌های اقتصادی پیشرو به‌سرعت اقدام به یکپارچه‌سازی کانال‌های خود به منظور به دست آوردن دیدگاهی جامع‌گرا از مشتری خواهند کرد و از این بینش برای ارائه خدمات شخصی‌سازی شده که از انتظارات مشتری فراتر است، استفاده می کنند.

بازاریاب بازارساز شماره 43 منتشر شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0 دیدگاه
بازاریاب بازارساز شماره 43 منتشر شد

چهل و سومین شماره ماهنامه بازاریاب بازارساز نشریه نیروهای عملیاتی بازاریابی و فروش با مطالب کاربردی منتشر شد.لطفا جهت تهیه و اشتراک با فروشگاه انتشارات بازاریابی تماس حاصل فرمایید.
۰۲۱۶۶۴۰۸۲۵۱و۷۱

چگونه استراتژی بازاریابی محتوایی خود را تدوین کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1 دیدگاه
چگونه استراتژی بازاریابی محتوایی خود را تدوین کنیم؟

بزرگی میگوید که هرکس برای فروختن چیزی زندگی میکند. در واقع بازاریابی محتوایی نیز ابزاری برای فروختن است. پس در همین ابتدای بحث باید بدانیم که بازاریابی محتوایی می‌تواند برای همه ما سودمند باشد. بنابراین هر فردی در هر جایگاهی باید به فکر تولید محتوای مناسب باشد. مفهومی که شاید تاحدودی مغفول مانده باشد.

12 گام تا یک بازاریابی موفق تلفنی(بخش پایانی)

۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0 دیدگاه
12 گام تا یک بازاریابی موفق تلفنی(بخش پایانی)

5. بررسی و تحقیق
در این مرحله، نماینده فروش سه سطح از سوالات باز را مطرح می‌کند که هدف آن بررسی واجد شرایط بودن مخاطبان و تعیین و شناسایی خواسته‌ها و نیازها و یا ایجاد نیاز در مشتری است. برخی از سوالات مناسب از این قرارند:

12 گام تا یک بازاریابی موفق تلفنی(بخش اول)

۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0 دیدگاه
12 گام تا یک بازاریابی موفق تلفنی(بخش اول)

از زمان اجرایی شدن طرحهای ملی مسدودسازی تماسهای تبلیغاتی، بازاریابی تلفنی با معضلات فراوانی مواجه شده است. متعاقب برقراری قوانین سخت‌گیرانه در این حوزه، بسیاری از مراکز تماس اهمیت رویکردهای علمی و صحیح در بازاریابی تلفنی را دریافته و درک کرده اند که اتخاذ یک استراتژی مناسب در این زمینه تا چه حد میتواند سازمان آنها را در رقابت پیش بیندازد.

1395/08/04
0 دیدگاه
image description

برنامه روز آمد 4 آبان ماه

پرویز درگی در این برنامه از میرزا عبدالله مقدم موسس کارخانجات نساجی مقدم عامل آبادانی و توسعه نظر آباد   صحبت میکنند