دلیوری محصول؛ چرا و چگونه؟

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0 دیدگاه
دلیوری محصول؛ چرا و چگونه؟

همه ما با توجه به الزامات زندگی ماشینی و  کلان شهر نشینی بطور حتم گاهی در شرایطی قرار گرفته‌ایم که نیاز به خرید از فروشگاه داشته باشیم در حالی که خودمان امکان این خرید را نداریم. از دیگر سو مساله زمان در این شرایط اهمیت بیشتری یافته و در دنیای امروز سرعت در انجام کارها به موضوع مهمی در زندگی افراد تبدیل شده است؛ پس اگر قرار باشد خرید خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی سفارش دهید، چه مدت طول می‌کشد تا خرید به دستتان برسد؟

3 توصیه برای انکه دوباره به شغل خود علاقمند شوید

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0 دیدگاه
3 توصیه برای انکه دوباره به شغل خود علاقمند شوید

آیا سعی دارید از نردبان ترقی سازمان تان بالا بروید؟ هشدار میدهیم که این اقدام در عین آنکه دیدگاهی ارزشمند است اما میتواند خطرناک هم باشد. ارتقا شغلی همیشه موجب افزایش رضایت شغلی و یا پرورش و رشد اشتیاق درونی شما نمیشود. در واقع، مسئولیت افزوده میتواند شما را از یافتن معنا در کار خود دور کند چرا که به قدری مشغله دارید که اساسا فکرتان هم به چنین موضوعاتی نمیرسد.
هرچند مشغله غیربهره ور دارای ارزش ذاتی نیست، اما در بسیاری فرهنگها مشغله نشانی از توفیق محسوب میشود بی آنکه در مورد بازدهی آن اندیشیده شود. بطور مثال تنها در ایالات متحده 55 درصد از نیروی کار، 658 میلیون روز تعطیل و یا مرخصی بلااستفاده ذخیره کرده اند و به نوعی مشغله را به تجدید قوا ترجیح داده اند.

چطور به یک سازمان فروش آینده نگر تبدیل شویم؟

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0 دیدگاه
چطور به یک سازمان فروش آینده نگر تبدیل شویم؟

آیا دورنمای سازمان فروش و درآمدهای آن را مبهم و غیرقطعی میبینید؟
اگر پاسخ مثبت است احتمالا دلیل آن این است که همچنان نگاه گذشته گرادارید و بر اساس بینش آینده نگرانه پیش بینی نمیکنید.
هوشمندی تجاری یا  ابزارهای تحلیل گر و پیش بینی کننده؛ کدام موثرتر است؟
مديران ارشد و عملیاتی سازمان­‌ها نياز دارند، با پایش شاخص­‌های کلیدی عملکرد (KPI) به­‌شکل لحظه‌­ای از عملکرد واقعی سازمان یا فرآیند تحت مدیریت­‌شان مطلع شوند، به‌­سرعت بتوانند علت نوسانات منفی و مثبت عملکردی را دریابند و تصمیمات به‌موقعی بگیرند. از طرف دیگر، تحلیل گران و کارشناسان سازمان برای تجزیه و تحلیل فرآیندها و عملیات، به خوراک اطلاعاتی جامع و قابل اتکایی نیاز دارند؛ سیستمی که خروجی‌های تصمیم‌ساز استخراج شده را با فرآیندی منسجم و قابل اتکا دردسترس مدیران و تصمیم‌گیران قرار دهد.

شش گام تا پیروزی در مسابقه تغییر و کسب ارزش

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0 دیدگاه
شش گام تا پیروزی در مسابقه تغییر و کسب ارزش

رهبران فروش در هر برهه ای با تغییرات مستمر و غیرمنتظره در صنایع، مشتریان، و رقبایشان مواجه میشوند. در نتیجه، رهبران فروش باید در استراتژیهای ورود خود و فعالیت در بازار بازنگری کنند.
اغلب مدیران فروش موفق، و باتجربه  در مواجهه با تغییرات بنیادین از کمک مشاوران اصلح برون سازمانی به منظور تجدید نظر در اهداف فروش، استراتژیها و فرآیندهای سازمانیشان بهره میبرند که نه تنها ایده خوبی است بلکه مبنایی برای رویکردهای بدیع و نوآورانه خواهد شد.
اما نکته ای که نمی بایست از آن صرف نظر شود این است که استراتژیها و فرآیندهای جدید مادامی که اجرایی نشوند فاقد ارزش هستند. اجرا، تنها عامل دارای اهمیت در این زمینه است.

آمارهای مهم در خدمات دهی به مشتریان

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0 دیدگاه
آمارهای مهم در خدمات دهی به مشتریان

تا همین چند سال قبل خدمات مشتری منحصر به واحدی مجزا از سازمان به نام مرکز تماس میشد. اما امروزه با محوریت قرار گرفتن مشتری و ایجاد مشاغلی جدید در این حوزه با عناوینی نظیر مشاور تجریه مشتری، تقاضا برای متخصصان خدمات مشتری رو به فزونی گذاشته است.
خدمات مشتری حالا منحصر به واحدی مجزا نبوده و از کف تا راس سازمانهای موفق در این فرایند سهیم هستند، چرا که نقش خدمات منحصر بفرد در موفقیت سازمان و سودآوری آن به اثبات رسیده است

5 توصیه در فروش B2B

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0 دیدگاه
5 توصیه در فروش B2B

فروش سازمانی (B2B) مستلزم ذهنیتی متفاوت از فروش صنعتی است. با این وجود، بسیاری از صاحبان کار و کسب همچنان نمیدانند چگونه رویکرد فروش خود را با مشتریان تجاری تطبیق دهند.
مایک ویتنی، مدیر واحد یادگیری در شرکت Morris Group، یکی از شرکتهای فعال در زمینه فروش سازمانی با ۴۵ سال سابقه در این حوزه در یادداشت حاضر به بیان اشتباهت رایج سازمانها در فروشهای صنعتی اشاره دارد که جهت تحقق اهداف فروش باید از این اشتباهات اکیدا خودداری کرد:

ده نکته از ده مقاله

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
0 دیدگاه
ده نکته از ده مقاله

یادداشت کوتاهی که میخوانید 10 نکته از مقالات برتر سایت مارکتینگ دونات را مرور میکند. بی مقدمه سراغ این نکات میرویم:
1.    شاید به نظر عجیب برسد اما رسانه های اجتماعی و فناوریهای اجتماعی چهره ای انسانی تر، صادق، و شفاف به کار و کسب ها بخشیده اند. هرچند که این امر بی تردید ضرورت خدمات بیشتر و انحصاری تر به مشتریان را ایجاب میکند. بنگاههای اقتصادی که استراتژی درستی در بهره برداری از این رسانه ها دارند، میتوانند در بازار جایگاهی مناسب بیابند.

فروش چه معنایی برایتان دارد؟

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
2 دیدگاه
فروش چه معنایی برایتان دارد؟

فروش کلمه ای است که بسیار به گوشمان خورده اما چه تعریفی برای آن داریم؟ گرهارد شوارتنر در یادداشت جدید خود به بیان تجربیاتش با مدیران اجرایی و فروش در سطح سازمانها میپردازد.او میگوید زمانی که این سوال را از مدیران مطرح میکند عموما پاسخهایی به شرح ذیل در خصوص تعریف ایشان از واژه فروش دریافت میکند:
•    فروش فرآیند اقناع به منظور واداشتن مشتری به اقدامی خاص است

چرا نمیتوانید به اعضای تیم خود انگیزه بدهید؟

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0 دیدگاه
چرا نمیتوانید به اعضای تیم خود انگیزه بدهید؟

همه ما در زندگی خود سعی داریم به فرد دیگری انگیزه بدهیم. پدر و مادرها در تلاشند تا به فرزندانشان انگیزه بدهند. همسران میکوشند متقابلا به یکدیگر انگیزه ببخشند و سازمانها سعی میکنند به راهکاری اثربخش برای انگیزش کارکنان خود دست یابند.
اما ما نمیتوانیم به افراد انگیزه بدهیم. دست کم چندان در این مورد موفق نیستیم.
چرا؟ چون که هر فردی عامل انگیزاننده منحصر به خود را دارد. ممکن است یک نفر با فرصت سهیم شدن در کاری برانگیخته شود و دیگری با استقلال کاری و سرگرم کننده بودن کار به این نقطه برسد.

چگونه روابطی سودآور و مستحکم با مشتریان صنعتی خود بسازیم

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0 دیدگاه
چگونه روابطی سودآور و مستحکم با مشتریان صنعتی خود بسازیم

فاکتورهای بسیاری در ایجاد روابط قوی با مشتریان صنعتی سهیم هستند اما هر تیم فروشی  به میزان محدودی زمان و منابع دسترسی دارد. پس چطور به این نتیجه برسیم که کدام دسته اقدامات بیشترین اثرگذاری را در ایجاد و توسعه روابط با مشتری دارند؟
گفتنی است شرکت های B2B بایستی همانند رقبای B2C خود، موضوع "مشتری مداری" را محور اصلی تمامی فعالیت های بازاریابی خود قرار دهند. در مصاحبه هایی نیز که با بیش از 80 مدیر کل شرکت های B2B انجام گرفته است، این مدیران به ۲ نیاز اصلی در شرکت های B2B اشاره کرده اند از جمله:
•    درک عمیق تر نیازهای مشتریان (و نیز مشتریان مشتریان) 
•    و رویکردهای ویژه برای معرفی ارزش های یک محصول به مشتری بدون هر نوع تردید در صحت ادعای خود.

1395/08/04
0 دیدگاه
image description

برنامه روز آمد 4 آبان ماه

پرویز درگی در این برنامه از میرزا عبدالله مقدم موسس کارخانجات نساجی مقدم عامل آبادانی و توسعه نظر آباد   صحبت میکنند