شماره بیست و هشتم ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0 دیدگاه
شماره بیست و هشتم ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

شماره بیست و هشتم (مهر 1395) ماهنامه کاربردی بازاریاب بازارساز منتشر شد. با خواندن این ماهنامه با مسائل و موضوعات متنوع حوزه بازاریابی و فروش آشنا خواهیم شد. لازم به ذکر می‌دانم که علاقه‌مندان برای دریافت اشتراک می‌توانند با شماره 66475273 در تهران تماس حاصل کنند.

چرا باید با چرا شروع کنیم؟(بخش دوم)

۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0 دیدگاه
چرا باید با چرا شروع کنیم؟(بخش دوم)

 دوباره به نکته ابتدایی خود بازمیگردم: مردم آنچه که شما انجام می دهید و یا به زبان می آورید را نمی پذیرند، آنها دلیلی که آن کار را انجام می دهید می پذیرند. و اگر در باره آنچه که باور دارید صحبت کنید، کسانی را جذب می کنید که به آنچه که باور دارید باور دارند. شاید بپرسید که این امر چه اهمیتی دارد؟ نظریه اشاعه نواوری به شما پاسخ میگوید. نظریه اشاعه نوآوری نخستین بار توسط اورت ام راجرز پژوهشگر سرشناس عرصه ارتباطات مطرح شد.

چرا باید با چرا شروع کنیم؟(بخش اول)

۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0 دیدگاه
چرا باید با چرا شروع کنیم؟(بخش اول)


گاهی اتفاقات مطابق تصورات ما پیش نمیروند، چه توضیحی برای این رخداد دارید؟ و یا به تعبیر بهتر زمانی که دیگران می توانند چیز هایی را به دست بیاورند که خلاف تمام تصورات و پیشبینی هاست، توضیح شما در این باره چه خواهد بود؟ بطور مثال چرا شرکت اپل تا این میزان نوآورتر از دیگر هم قطاران خود است؟

آزمون شخصیت شناسی DOPE: شخصیت پرنده ای خود را کشف کنید

۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0 دیدگاه
آزمون شخصیت شناسی DOPE: شخصیت پرنده ای خود را کشف کنید

همه ما به آزمونهای شخصیت شناسی علاقمندیم چرا که به کمک آنها میتوانیم چیزهای بیش‌تری درباره‌ی خودمان درک کنیم، در این میان آزمونهای شخصیتی متعددی وجود دارند که برخی از آنها در عین جذابیت دارای بن مایه های علمی نیز هستند. از جمله این متدها، شخصیت شناسی پرنده ای است که میتوان به کمک آن دریافت که سبک شخصیتی پرنده‌ای ما درباره‌ی ما چه می‌گوید و تیپ شخصیتی پرنده ای خود را تشخیص دهیم.

۱۱ نقل قولی که باید قبل از تسلیم شدن به یاد بیاورید

۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0 دیدگاه
۱۱ نقل قولی که باید قبل از تسلیم شدن به یاد بیاورید

تسیلم شدن آسان ترین کاری است که می توان انجام داد، بنابراین هرکسی از عهده انجام آن برمی آید . اما ادامه دادن مسیر و پشتکار به خرج دادن آن هم زمانی که همه تصور می کنند متوقف شده اید، همان کاری است که تنها آدم های برنده انجام می دهند . البته اگر می‌خواهید در برابر مشکلات زندگی قوی باشید، باید اول دلیل ضعیف بودنتان را بفهمید زیرا وقتی بتوانید بر ضعف‌های خود غلبه کنید می‌توانید فرد قوی‌تری شوید.

همکاران اعصاب خوردکن و توصیه هایی برای ارتباط سازنده با آنها

۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0 دیدگاه
همکاران اعصاب خوردکن و توصیه هایی برای ارتباط سازنده با آنها

دکتر جان یاگر نویسنده کتاب «اهمیت دوستی و تاثیر آن در زندگی» می‌نویسد: «دوستان در محیط کار تاثیر زیادی بر عملکرد شما دارند. به شما انگیزه می‌دهند، باعث پیشرفت شما می‌شوند یا بر عکس، شما را ناامید می‌کنند و در نتیجه با دلسردی به کار خود ادامه می‌دهید. دوستان خوب محیط کار را لذت‌بخش می‌کنند. خلاقیت و بازدهی را افزایش می‌دهند.

۱۸ عادت مردمان خلاق(بخش دوم)

۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0 دیدگاه
۱۸ عادت مردمان خلاق(بخش دوم)

مردمان خلاق اشتهای سیری ناپذیری به کنجکاوی دارند- آنها حتی با بالاتر رفتن سن‌شان هم، حس کنجکاوی‌شان را نسبت به زندگی حفظ می‌کنند. آنها از طریق برقراری گفتمانهای متعدد و همینطور رها ساختن ذهن خود در خلوت، به دنیای پیرامون‌شان نگاه می‌کنند و می‌خواهند بدانند چرا و چگونه دنیا به این صورت است.

۱۸ عادت مردمان خلاق(بخش اول)

۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0 دیدگاه
۱۸ عادت مردمان خلاق(بخش اول)

بودن ، بدون جای پا ، مثل نبودن است. ناشناسجهان، کارگاه خلاقیت ماست. اینکه احساس کنیم فاقد خلاقیت هستیم تنها یک باور اشتباه اما اصلاح پذیر است. فاجعه زمانی آغاز می شود که به این نتیجه برسیم بدون خلاقیت هم زندگی امکان پذیر است. کارگردان هستی، ما را برای ایفای نقش اول خلاق بودن انتخاب و تربیت کرده‌است ؛ این خود ما هستیم که گاهی اصرار داریم جزو سیاهی لشکر باشیم.

5 دلیل اصلی که کار و کسب‌ها به خاک سیاه می نشینند 

۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0 دیدگاه
5 دلیل اصلی که کار و کسب‌ها به خاک سیاه می نشینند 

مرز میان موفقیت و شکست به اندازه‌ی یک تار مو است . همان طور که ما موفقیت را دنبال می کنیم, از شکست دور می شویم: و هر گاه که طعم شکست را می چشیم ، از موفقیت دور می‌شویم . این رابطه مهم است و نباید نادیده گرفته شود. 
اما دستیابی به موفقیت و حفظ آن در صورتی که عوامل رایج شکست را نشناسیم و به شکلی آگاهانه از آن ها اجتناب نکنیم؛ غیر ممکن خواهد بود. 

پنج عامل محرک تصمیم گیری که فروشندگان باید بدانند

۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0 دیدگاه
پنج عامل محرک تصمیم گیری که فروشندگان باید بدانند

درک چرا های رفتار خرید مصرف کننده و فرایندهای تصمیم گیری خرید فرآیندی دشوار است . مصرف کننده برای تصمیم گیری خرید 5 مرحله را پشت سر می گذارد :

1- شناخت شکل

2- تحقیق برای جمع آوری اطلاعات

3- ارزیابی گزینه ها

4-تصمیم گیری خرید

 

 

1395/06/23
0 دیدگاه
image description

برنامه روز آمد 23 شهریور

پرویز درگی در این برنامه  از سه عشق کار حاج حسن فردوسیان، حاج مرتضی شیرینی ساز و حاج علی رهبر  بنیانگذران  شرکت حاج خلیفه  علی رهبر و شرکا که در سال هزار و دویست و نود پنج تاسیس شد  صحبت میکنند