پیشنهادات مدیرعاملانی که شرکت شان همواره در حال رشد است

۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0 دیدگاه
پیشنهادات مدیرعاملانی که شرکت شان همواره در حال رشد است

در اینجا می خواهیم با هم صحبت های مدیر عاملانی را مرور کنیم که به هیچ وجه قصد ندارند رشد شرکت شان را متوقف کنند. در حقیقت برنامه ریزی و چشم انداز این دسته از مدیر عاملان به نحوی است که انگار پایانی برای رشد و سودآوری شرکت شان وجود ندارد.

پنجاه‌وششمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار منتشر شد

۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0 دیدگاه
پنجاه‌وششمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار منتشر شد

تازه‌ترین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار (سال یازدهم، شماره‌ی 56، مرداد و شهریور ماه 1396) منتشر شد. این شماره نیز حاوی تازه‌ترین موضوعات بازاریابی ایران و جهان است در 80 صفحه، با کاغذ فاخر، تمام رنگی، به همراه یک فیلم آموزشی بازاریابی از دانشگاه هاروارد (به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی).
علاقه‌مندان برای خرید مجله و اشتراک می‌توانند با شماره‌های 66475273(021) و 66477016 (021) در تهران تماس حاصل کنند.

تحلیل رفتار مدیران بزرگ

۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0 دیدگاه
تحلیل رفتار مدیران بزرگ

مدیرانی که از آنها به عنوان مدیر بزرگ یاد می‌کنیم همواره با نگاهی متفاوت و عمیق به بررسی مسائل جاری می‌پردازند و همچنین با برنامه‌ریزی برای چشم‌انداز پیش رو سعی در آن دارند که سازمان خود را با نهایت آرامش به سرمنزل مقصود برسانند. در این متن قصد دارم بر اساس مشاهدات و مطالعاتم به بیان برخی از اقدامات مهم این دسته از مدیران بپردازم.

حفظ مشتریان در فروش های B2B

۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0 دیدگاه
حفظ مشتریان در فروش های B2B

یکی از تفاوت های عمده میان فروش B2B با B2C در این است که زمانی که شرکت ها، مشتریان ما هستند از دست دادن یکی از آنها هزینه بیشتری را به سازمان ما تحمیل خواهد کرد.
بر اساس مطالعه ای که اخیراً توسط یک مؤسسه پژوهشی معتبر به نام Bain & Company انجام شده، افزایش 5 درصدی در نرخ نگهداری مشتری منجر به افزایش 25 تا 95 درصدی در سود یک سازمان خواهد شد. بنابراین اهمیت حفظ مشتری در فروش به سازمانها و شرکت ها، دو چندان می گردد. در اینجا قصد داریم پیشنهاداتی را در این زمینه به همراهان عزیز ارائه دهیم:

برای نیروهای خود الگو باشیم

۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0 دیدگاه
برای نیروهای خود الگو باشیم

برای اینکه خانواده کاری همدلی داشته باشیم باید ابتدا از خودمان به عنوان مدیر شروع کنیم. همانطور که در یک خانواده نگاه فرزندان به پدر خانواده است و رفتار او را می بینند و از آنها الگوبرداری می کنند در مورد یک خانواده کاری نیز چنین شرایطی وجود دارد. اگر برای نیروهای خود الگو باشیم نیازی به بسیاری از بایدها و نبایدها نخواهد بود. در اینجاست که یک مدیر می تواند ادعا کند که از سطح یک رئیس فراتر رفته و واقعا خانواده کاری اش را مدیریت می کند. در اینجا نکاتی را در ارتباط با این موضوع بیان می کنم. ش

5 نکته مهم درارتباط با فروش به سازمان های بزرگ

۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0 دیدگاه
5 نکته مهم درارتباط با  فروش به سازمان های بزرگ

دنیای فروش در سال های اخیر دچار تغییرات زیادی شده است به گونه ای که فروش از شکل سنتی خود فاصله گرفته و نیازمند تمرکز و توجه بیشتر است. از طرف دیگر فروش به سازمان های بزرگ تکنیک های خاص خود را می طلبد. در اینجا 5 نکته مهم در ارتباط با فروش به سازمان های بزرگ را مرور می کنیم. 

برای موفقیت باید قید چه چیزهایی را زد؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0 دیدگاه
برای موفقیت باید قید چه چیزهایی را زد؟

افرادی که از آنها به عنوان افراد موفق یاد می‌کنیم همگی با تحمل مشکلات فراوان و دست و پنجه نرم کردن با انواع موانع توانسته‌اند به جایگاه فعلی‌شان دست یابند. در حوزه کاروکسب و بازار، تقریباً تمام بزرگان این حوزه از شاگردی کردن آغاز و مراحل یادگیری را یکی پس از دیگری طی کرده اند. 
اما سؤال اینجاست که برای موفق شدن باید قید چه چیزهایی را زد، از کدام ذهنیت‌ها دور شد و چه رفتاری را برای همیشه به فراموشی سپرد؟ در اینجا به چند مورد برای پاسخ به این سؤال اشاره می‌کنم:

ویژگی‌های مدیران کاریزماتیک

۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0 دیدگاه
ویژگی‌های مدیران کاریزماتیک

همه ما در طول زندگی کاری خود تجربه کار کردن با مدیرانی را داشته ایم که همواره از آنها به عنوان افرادی کاریزماتیک نام می‌بریم و خاطرات مشترک با آنها را هیچگاه از یاد نمی‌بریم. مدیران کاریزماتیک دارای چه ویژگی هایی هستند که آنها از سایرین متمایز می سازد. در اینجا به بررسی چند مورد می پردازم:

این سمینار فقط یک بار در سال برگزار میشود

۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0 دیدگاه
این سمینار فقط یک بار در سال برگزار میشود

سمینار نقش نیروهای میز پذیرش در بازاریابی و فروش سازمانها پنج شنبه همین هفته نوزدهم مرداد ماه در سالن همایشهای تخصصی پروفسور مسعود حیدری آموزشگاه بازارسازان برگزار خواهد شد. این سمینار در هر سال تنها یک بار برگزار میشود. نحوه برخورد و رفتار اعضای سازمان، قسمتی از معنای «برند» در نزد مشتری است. در این میان، نقش افرادی که مستقیما با مشتری ارتباط داشته و به پذیرش ایشان میپردازند، بسیار حساس و اثرگذار است. این سمینار آموزشی تلاش دارد افراد را با اهمیت نقش خود در خوشنامی و موفقیت سازمان آشنا کرده و مهارتهای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان را در اختیار ایشان قرار دهد.

نکاتی ارزان ولی موثر برای برندسازی

۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0 دیدگاه
نکاتی ارزان ولی موثر برای برندسازی

برای اینکه برند قدرتمند و ماندگاری داشته باشیم باید اصول برندسازی را بدانیم. طبیعی است اگر بودجه هنگفتی برای برندسازی و تبلیغات در نظر گرفته باشیم گزینه‌های زیادی پیش رویمان خواهد بود اما روی صحبت من در اینجا با بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط است که توان صرف هزینه بالا برای برندسازی را ندارند. در ادامه به چند نکته اشاره کرده‌ام. 

1395/08/04
0 دیدگاه
image description

برنامه روز آمد 4 آبان ماه

پرویز درگی در این برنامه از میرزا عبدالله مقدم موسس کارخانجات نساجی مقدم عامل آبادانی و توسعه نظر آباد   صحبت میکنند