30 فرمان فروش از 30 متخصص برجسته

۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0 دیدگاه
30 فرمان فروش از 30 متخصص برجسته

هرچند بارقه‌هایی از امید در افق اقتصاد کشور دیده می‌شود، اما نمیتوان کتمان کرد که ما همچنان با رکود دست و پنجه نرم میکنیم. رکودی که منجر به کاهش قدرت خرید و درنتیجه کسادی بازار و افت فروش می‌شود. اصولا بیشتر خریداران روش خرید خود را با تغییر شرایط اقتصادی تغییر می دهند.

عادتهای غیرحرفه‌ای که شما را از چشم همکارانتان می اندازد

۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0 دیدگاه
عادتهای غیرحرفه‌ای که شما را از چشم همکارانتان می اندازد

بسیاری عادت‌های ساده در رفتار و عملکرد ما وجود دارد که می‌تواند روی وجهه‌ی اجتماعی و کاری‌مان تاثیر مستقیم داشته باشد. عادتهای کوچک و گاه نادیده ای که ممکن است از شما سر بزند و به قیمت از دست دادن شغل‌تان تمام شود. آیا اخیرا متوجه تغییری در رفتار همکاران و رییس خود شده اید؟ ایا گمان میکنید که آنها از شما بیزار شده‌اند؟ اگر پاسخ تان مثبت است؛ جایی از کار می‌لنگد.

14 توصیه برای دستیابی به شادی بهره‌ور: آنچه باید کنار بگذاریم

۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0 دیدگاه
14 توصیه برای دستیابی به شادی بهره‌ور: آنچه باید کنار بگذاریم

همه ما برای شاد زیستن تلاش می‌کنیم و سعی داریم با انتخابهای درست و همچنین برنامه‌ریزی برای تفریحات و سرگرمی‌های گوناگون، شادی و رضایت را بیشتر در زندگی تجربه کنیم. اما آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا گاهی ناراحت هستید و به ندرت طعم شادی و رضایت از زندگی را چشیده‌اید؟ شادمانی یک عادت درونی و ذهنی است که تقویت آن نیازمند ایجاد و بهبود عادتهای سازنده و کنار گذاشتن عادتهای منفی و مخرب است.

بدوی‌ها چگونه به جنگ افسردی میرفتند؟

۱۳۹۵/۰۵/۳۱
0 دیدگاه
بدوی‌ها چگونه به جنگ افسردی میرفتند؟

در جهان‌ چیزی در حدود نیم میلیارد نفر به‌ افسردگی‌ دچار هستند. تعداد كسانی‌ كه‌ از این‌ بیماری‌ رنج‌ می‌برند از بیماران‌ قلبی‌، ایدز و امثال‌ آن‌ كه‌ امروزه‌ بسیار از آنها سخن‌ گفته‌ می‌شود خیلی‌ بیشتر است‌ و این‌ در حالی‌ است‌ كه‌ هنوز عوامل‌ افسردگی‌ به‌ صورت‌ كامل‌ شناخته‌ نشده‌اند. پیش بینی میشود تا سال‌ ۲۰۲۰ میلادی‌ افسردگی‌ دومین‌ بیماری‌ عمده‌ جهان‌ خواهد شد. 

میخواهم فروش خود را متحول کنم: ۱۲ توصیه کاربردی

۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0 دیدگاه
میخواهم فروش خود را متحول کنم: ۱۲ توصیه کاربردی

معدودی  از بزرگان علم فروش و بازاریابی معتقدند که به کمک سیاهه‌ای  از انگیزاننده‌ها و همچنین با استفاده از هرم سلسله مراتب نیازها، میتوان به آسانی افراد را شناخت و روی انها اثرگذار بود.البته این تفکر مطلقا اشتباه است. انسان و ساختار ذهنی و روانی او به قدری پیچیده است که سخت بتوان او را با نسخه ای ساده متقاعد  به خرید  واداشت.

14 تیپ شخصیتی در محل کار (شما جزء کدام دسته هستید؟)

۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0 دیدگاه
14 تیپ شخصیتی در محل کار (شما جزء کدام دسته هستید؟)

واکنش افراد در شرایطه مختلف، با یکدیگر متفاوت است. این تفاوت ها چند دلیل اصلی دارد که ژنتیک افراد و ویژگیهای شخصیتی ایشان از آن جمله است. همچنین  نحوه ی تربیت افراد و آموخته های ایشان از اجتماع و محیط زندگی اشان از دیگر عوامل اثرگذار روی شخصیت‌شان است

8 نقل قولی که میتواند فروش شما را متحول کند

۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0 دیدگاه
8 نقل قولی که میتواند فروش شما را متحول کند

فروش به معنای درک نیازهای مشتری، ارائه راه حلهایی برای رفع این نیازها و کسب توافق مشتری است تا از این فرایند یک رابطه برد-برد ایجاد شود و مجدداً تکرار شود. فروش مفهوم ساده‌ای دارد اما دستیابی به آن مستلزم ترغیب مشتری به خرید و انتقال مالکیت است. به علاوه فروش خوب نیازمند درک محصول و بکار بستن آن بر اساس نیاز مشتری و نیز بازاریابی و تبلیغات مناسب است.

پنجاهمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار منتشر شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0 دیدگاه
پنجاهمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار منتشر شد

تازه‌ترین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار (سال دهم، شماره‌ی 50، مرداد و شهریور 1395) منتشر شد. این شماره نیز حاوی تازه‌ترین موضوعات بازاریابی ایران و جهان است در 80 صفحه، تمام گلاسه، تمام رنگی، به همراه یک فیلم آموزشی بازاریابی از دانشگاه هاروارد (به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی) علاقه‌مندان برای خرید مجله و اشتراک می‌توانند با شماره‌های 66475273(021) و 66477016 (021) در تهران تماس حاصل کنند.

 

 بازاریابی مسرت گرا (Joy Marketing) و ۵ کمپین حس خوب

۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0 دیدگاه
 بازاریابی مسرت گرا (Joy Marketing) و ۵ کمپین حس خوب


در اقیانوس آکنده از پیشنهادهای رنگارنگ که هرکدام بر سر جیب مشتری در رقابت اند؛ آنچه تمایز می آفریند پیوندهای عاطفی است. عاطفه و احساس هم زیرساخت برند را تقویت میکنند و هم سوخت لازم به منظور اجرای استراتژیهای تجاری اینده و راهبردهای مصرف کننده محور را برایش تامین میکنند. دنیای مدرن بازاریابی در تسخیر استراتژی های تازه‌ی قرار گرفته است که هدف از طراحی آن‌ها، درگیر ساختن مخاطبان و الهام بخشی به ایشان در راستای اثرگذاری روی تصمیمات خریدشان است.

قدرت ناخودآگاه برندها

1395/05/26
0 دیدگاه
قدرت ناخودآگاه برندها

در وبسایت شرکت نوروبیز به نشانی http://neurobiz.co.uk که اینجانب پرویز درگی ریاست هیئت مدیره آن را عهده دار هستم بهترین تعریف نورومارکتینگ بدین گونه عنوان شده است: فعالیت های تحقیقاتی مربوط به بازار و  بازاریابی که از روش ها و تکنیک های علوم مغزی و یا یافته ها و دیدگاه های حاصل از علوم مغزی استفاده  می برد.

1395/06/2
0 دیدگاه
image description

برنامه روز آمد 2 شهریور

پرویز درگی در این برنامه  از سید حسین فلاح نوشیروانی بزرگ مردی از خطه سرسبز مازندران و از شهرستان بابل  صحبت میکنند