وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

نوروز مبارک باد 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

نوروز مبارک باد

از بین کارتهای تبریک متعدد که دوستان از اقصی نقاط کشور فرستادند و ما را مدیون لطف خویش کردند، چند تا را انتخاب کردم تا همراه با ایشان به شما شاد باش بگویم و آرزوی سالی خوب را داشته باشم.

 

.: بهار، بهانه است و نوروز فسانه. گل سه روز است و سبزه گیاه. بلبل بیدل است و نسیم نازک دل. نه این گلستان، همیشه خوش است و نه این بوستان همیشه شاد. عرض ارادتی به درگاه دوست بریم و آرزوی سعادتی به کوی یار.

 

مقلب القلوب و الابصار، یارتان

 

محول الحول و الاحوال، همراهتان

 

حول حالنا الی احسن الحال، روزگارتان

 

.: نیاکان ما چه شایسته زمانی را برای آغاز برگزیدند و چه اندیشمندانه آن را جشن نوروز نامیده و گرامی داشتند، تحول و تغییر شگرف در ارکان هستی و حرکت از نیستی و رخوت به حیات، شادابی و طراوت، ما را به نظم و تدبیر حاکم برکائنات و شگفتی تعالی رهنمون می سازد.

 

 

 

 .: بوی بهار، شوق زندگی، نفخه صور طبیعت، یکدلی و یک رنگی مردمان، نو شدن باورمان در نیکی و خرسندی و ماهی قرمز تنگ بلور، سبزه سبز عید، سفره هفت سین، همه و همه بهانه ای را برای ما فراهم نمود تا با خدمات رسانی متنوع و تلاش فزون تر در جلب رضایت مشتریان در سال نو، صمیمانه ترین تبریکات را نثار نمایند. امید است با دعای خیرتان هنگام تحویل سال ما را نیز مورد عنایت قرار دهید.

 

 



 .: من به هیات ((ما)) زاده شدم به هیات پر شکوه انسان تا در بهار گیاه به تماشای رنگین کمان پروانه بنشینم. غرور کوه را دریابم و هییت دریا را بشنوم، تا جهان را به قدر همت و فرصت خویش معنا دهم که کارستانی از این دست از توان درخت و پرنده و صخره و آبشار بیرون است! توان گردن به غرور بر افراشتن در ارتفاع شکوه ناک فروتنی، توان جلیل به دوش بردن بار امانات انسان ، دشواری وظیفه است!
بهاران خجسته باد!

 

 

 

 

 

.: همره قافله شاد بهار

 

که به دروازه رسیدست اکنون

 

می سرایم و تو را می خوانم

 

که تنت سبز و دلت شاد و خیالت آباد

 

به شکوفه بنشان

 

بارقه عشق و امید

 

 

 

                                                                                نوروزتان پیروز

 

                                                                              سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.