وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

گزارش به همراهان با آرزوی سالی خوش! 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

گزارش به همراهان با آرزوی سالی خوش!

هر چه آسایش روح، هر چه آرامش دل، هر چه تقدیر بلند، هر چه لبخند قشنگ، هر چه ترفیع و مقام ، هر چه از لطف خداست؛ همه از عمق وجود، همه تقدیم شما. این یکی از پیامک‌های زیبایی بود که در این روزهای پایان سال نود و دو، نزدیک به شروع سال جدید دریافت کردم و به عنوان پیام روز در سایت گذاشتم. در این روزها یادآوری آنچه انجام دادیم و پیش‌بینی آنچه باید انجام دهیم یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانیم بکنیم. سال نود و دو با تمام سختی‌ها و شیرینی‌هایش تمام شد، اما آنچه مهم است این است که چه یادگرفتیم و چه ثمره‌ای بر جای گذاشتیم. با سپاس از خدای یکتا خوشحالم که با کمک عزیزان و یاورانم توانستم قدم‌های کوچکی بردارم. نظیر:
    تقدیم چند کتاب جدید به همراهان عالم عامل عاشق خصوصاً سری پنج جلدی کتابهای چهل گفتار
    مشاوره شرکت‌های معتبر همچون گروه صنعتی درخور(مهیا پروتئین،نیکنام پخش و....) هلدینگ یوشیتا (کارخانجات لینا، شرکت پخش آریا لیندا، شرکت پارسامهر...)، شرکت پارسا ابزار تندیس(رونیکس)، گروه صنعتی داتیس، شرکت آسان شایان، شرکت‌های رامک (لبنیات و بستنی)، شرکت سرامیک البرز، گروه صنعتی نگارستان
    تدریس در دوره‌های کاربردی آموزشگاه بازارسازان
    تدریس در مقاطع کارشناسی ارشد رشته MBA در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران، سازمان مدیریت صنعتی ، دانشگاه علوم و فنون مازندران
    برگزاری چند سمینار در شهرهای مشهد، ساری، کرمان و ...
    رهبری پروژه‌‌های تحقیقات بازاریابی نظیر شرکت‌های: صنایع شیر ایران(پگاه)، چینی کرد، داتیس، لینا و...
    حضور در میزگردهای مجله توسعه مهندسی بازار
    مطالعه کتابهایی که در انتشارات بازاریابی برای چاپ مصوب می‌شدند و نوشتن پیشگفتار
    حضور مرتب در رادیو جوان، رادیو اقتصاد، شبکه 5 سیما ( برنامه سلام تهران)
    ارائه بیش از 400 یادداشت در همین سایت
    انتخاب مجدد در هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران و انتخاب در هیئت مدیره انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران
    حضور در جلسات هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران و انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
    و....
•    لازم به‌ذکر است تیم دانشمند سرباز گروهTMBA با حضور گرم و صمیمی خودشان سبب شدند توفیقات گروه روزافزون باشد.
    در این سال مجله توسعه مهندسی بازار هفتمین سال خود را با موفقیت و با انتشار بی‌وقفه طی کرد که از زحمات آقای محسن جاوید مؤید سردبیر، و آقای احمد آخوندی، رئیس شواری سیاستگذاری ممنونم.
    انتشارات بازاریابی که سومین سال تولدش را طی کرد، تاکنون 42 کتاب به اهالی بازاریابی ایران تقدیم کرده است و حضور اساتیدی همچون دکتر کامبیزحیدرزاده ،دکتر خیری، دکتر سید محمود حسینی، دکتر الهام فریدچهر که مایه دلگرمی‌مان بود. افتخار داشتیم که ناشر آثار ایشان باشیم.
    در تیم انتشارات بازاریابی و مجله توسعه مهندسی بازار حضور دائمی همراهان عزیزی چون محمدرضا حسن‌زاده، دکتر احسان گل‌پرور، دکتر فرشید نوروزی، خانم‌ها منیره لطفی، زهرا جورابلو، که زحمات ارزشمندی را متحمل شدند و مایه افتخار هستند. این عزیزان در کنار انتشارکتاب و مجله در آماده‌سازی و عرضه لوح‌های فشرده آموزشی دانشگاه‌ هاروارد، سلینگ پاور و ... فعالیت ارزنده‌ای داشتند.
    سایت مارکتینگ‌نیوز با حضور گرم و فعال سرکار خانم نیوشا صداقت‌کیش که در اطلاع‌رسانی اخبار بازاریابی فعالیت چشمگیری داشت در خدمت اهالی بازاریابی بود. با تشکر از زحمات ایشان، در سال آینده خانم جورابلو این وظیفه را انجام می‌دهند.
    تیم تحقیقات بازاریابی با مسئولیت مهندس امیرحسین سرفرازیان و همکاری شایسته همراهانی نظیر خانم‌ها مرجان کاوه، معصومه احمدی‌فخر، منیره‌ قاسم‌پور، علی فلاح، سارا افشار، لیلا برقی، ندا صادقی، معصومه یوسف زاده معصومه نوروزی و بویژه مسعود افشین عزیز؛ فعالیت قابل تحسین داشتند.
    دپارتمان مشاوره با حضور اعضای هیأت علمی و مشاورین باتجربه و علمی چون دکتر اسماعیل سعادت‌فرد، آقای محمد سالاری و آقای حاجی‌نظری زحمات زیادی کشیدند.
    آموزشگاه بازارسازان با مدیریت آقای علی میرشاهی و همکاری شایسته خانم‌ها محبوبه‌ حسن‌زاده، و شادی نوبان  و آقای وحید ابراهیمی‌فر عملکرد شایسته‌ای داشتند.
    گروه ICT با مدیریت آقای مرتضی امیرعباسی و حضور گرم و مهربان آقای امین شفیعی و خانم عادله عباس‌زاده مسئولیت طراحی و پشتیبانی پرتال و تمام سایت‌های TMBA را بعهده داشتند و فوق‌العاده عمل کردند.
    مدیریت امور مالی و منابع انسانی گروه به عهده سرکارخانم مهشید صادقی بود که زحمات قابل تحسین ایشان فراموش کردنی نیست و همکاران خوب ایشان خانم‌ها مهدیه خوشبخت، صدیقه رجبی، لیلا مهدوی، فاطمه عبداللهی، و آقایان اسماعیل محمدی و مهدی عاملی بودند. از زحمات همه عزیزان ممنونم.
    مدیریت فروشگاه به عهده خانم راشین شکیبایی بود، ایشان با تمام وجود فروشگاه را اداره کردند و از زحمات آقای رضا بختیاری همسر ایشان که یاورشان بودند هم تشکر می‌کنم. این عزیزان تصمیم دارند از سال جدید فعالیت جدیدی را شروع کنند. برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم، هر چند همواره عضو خانواده TMBA هستند.
    اما تشکر ویژه من مخصوص مرتضی امیرعباسی است که دستیار من بودند و خواهند بود و همچون سربازی شایسته و دانا هر جا که احساس نیاز می‌کردم از ایشان یاوری می‌خواستم و با توجه به طرح توسعه فروشگاه و فروش محصولات TMBA و برنامه‌هایی که برای استانها داریم ایشان مسئولیت این حوزه را هم به عهده گرفته‌‌اند. ‌
عزیزانی هم در سال 92 جزء همراهان ما در خانواده TMBA بودند که در طول مسیر افتخار همراهی‌شان را (البته به صورت فیزیکی و نه‌دلی) از دست دادیم دوستان خوبی همچون خانم پیری، رهبر، رستمی‌راد، حسینی و آقایان علیپور، زمانی، رضا نسب؛ از زحمات ایشان هم سپاسگزارم.
از اعضای هیأت علمی دپارتمان آموزش خصوصاً استاد بزرگ و الگوی اخلاق من دکتر مرتضی عمادزاده و سایر اساتید نظیر دکتر‌اکبری‌اصل، دکتر غوثی، استاد ‌شعبانعلی، دکتر دولتیار، دکتر مهرانی، دکتر‌گلچین‌فر، مهندس بختایی، مهندس ملکی، استاد ‌اسفرجانی، استاد ‌تاواتاو، استاد‌ عباسی، دکتر شریفی، استاد جواهردشتی، دکتر خیری و... صمیمانه تشکر می‌کنم که با حضور ایشان کلاس‌های آموزشگاه بازارسازان برگزار شد.
خوشحالم به استحضار برسانم از سال آتی مجله بازاریاب بازارساز که ویژه ویزیتورهای عزیز، موزعین محترم، و رانندگان  زحمتکش حوزه  پخش و سرپرستان فروش خواهد بود نیز منتشر می‌شود.
خوشبختانه مجوز کانون تبلیغاتی هم صادر شد که برای آن هم برنامه‌های خوبی داریم.
من می‌دانم کشورهای توسعه‌یافته به دلیل زحمات و اقدامات سازمانهای توسعه‌یافته به این درجه رسیده‌اند و سازمانهای توسعه‌یافته مدیران شایسته‌ای دارند که انسانهای عالم عامل عاشق را در یک تیم با تفکر و بصیرت جامعیت‌نگری کنار هم‌گرد آورده‌اند.
من با تمام عشق و علاقه قدردان زحمات تک‌تک همراهان عزیزم در رده‌های مختلف گروه TMBAهستم و می‌دانم سال آینده میزان توفیقاتمان به مراتب بیشتر خواهد بود. از خدای قادر استعانت می‌طلبم و از شما همراهان که با حمایت و دلگرمی و راهنمایی‌‌هایتان مشوق ما بوده‌اید ممنونم  و باز هم عالم عامل عاشق:
گر بخواهید در این یکدم عمر       نیک جویای حقایق باشید
و به نزد همه نیکان جهان               بس برازنده و لایق باشید
هدفی ناب بیابید و درراه وصال             عالم عامل عاشق باشید.
باز هم آغاز مبارک

 

سبز باشید 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.