وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

خط وي‍ژه  به مقصد ايستگاه ثروت 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

خط وي‍ژه به مقصد ايستگاه ثروت

«من با میلیونر ها مشکل دارم اما اگر به مقامی دست پیدا کنم اوضاع خطرناکی پیش خواهد آمد! »- مارک تواین
خط ویژه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی کیایی(سومین فیلم بلندش است) و تهیه‌کنندگی منصور لشگری قوچانی محصول سال ۱۳۹۲ است. «خط ویژه» سیمرغ بلورین فیلم برگزیده تماشاگران و دیپلم افتخار نقش دوم مرد برای بازی میلاد کی مرام را دریافت کرد. مصطفی زمانی، میترا حجار،هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی‌مرام، پریناز ایزدیار و محمدسام قریبیان در اين فيلم ايفاي نقش كرده‌اند. خط ویژه یک فيلم اجتماعی و شهری است که به مسائل جوانان و جامعه امروز می پردازد. خط ويژه فيلمنامه‌اي جسورانه و تيز دارد كه با پختگي قابل توجه به نقد آسيب‌هاي اجتماعي پيرامون ثروت مي‌پردازد. اين فيلم علامت سوالي را كه در ذهن بسياري از مردم شكل گرفته، روي پرده سينما پاسخ مي‌دهد.
داستان فیلم اینگونه است که يك نابغه علوم کامپیوتری و متخصص هك به نام كاوه كه به تازگي و بصورت موقت از زندان آزاد شده به همراه خواهر و شوهرخواهرش تحت شرایط خاصی حساب بانکی رانت خواری دانه‌درشت به نام محتشم را هک می کنند و محتشم برای بازگشت پولش به روش‌های غیر قانونی رو می‌آورد اما این پول هنگفت دراختیار چند جوان ساده قرار می‌گیرد و مشکلات عدیده‌ای را برای آنها بوجود می‌آورد. آنها كه مدتهاست در پي دريافت يك وام ده ميليوني براي راه‌اندازي كار و كسب خود هستند، به ناگهان با ده ميليارد تومان پول مواجه ميشوند. شخصيت‌هاي فيلم بخوبي قابل درك هستند چرا كه تمام آنها از طبقه متوسط رو به پایین جامعه (از نظر اقتصادي)  مي‌باشند. جواناني كه مي‌خواهند يك شبه راه هزار ساله را طي كنند و حق و حقوق پايمال‌شده متصور شده خودشان را به روشي غيرقانوني اعاده كنند. فيلم مقدمه‌اي طوفنده و اعتراضي دارد و با حركتي حساب‌شده اتفاقات زير پوست شهر را روايت مي‌كند.

ادامه این مطلب را در کتاب بازاریابی و زندگی با سینما میخوانید.

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.