وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

پیشنهادات مدیرعاملانی که شرکت شان همواره در حال رشد است 30 مرداد
admin لایک 0 دیدگاه

پیشنهادات مدیرعاملانی که شرکت شان همواره در حال رشد است

در اینجا می خواهیم با هم صحبت های مدیر عاملانی را مرور کنیم که به هیچ وجه قصد ندارند رشد شرکت شان را متوقف کنند. در حقیقت برنامه ریزی و چشم انداز این دسته از مدیر عاملان به نحوی است که انگار پایانی برای رشد و سودآوری شرکت شان وجود ندارد.
1) نینا واکا، مؤسس و مدیرعامل گروه پیناکل
اگر قرار است تعداد زیادی مشتری از درب ورودی وارد شرکت کنید و سپس بخش زیادی از آنها از درب خروجی بیرون بروند، فقط وقت خود را تلف کرده اید. برای رشد کردن باید هوشمندانه عمل کنید. اطمنیان حاصل کنید که قبل از رفتن سراغ مشتری بعدی، تمام خدمات لازم را به مشتری فعلی خود ارائه داده اید.
2) تام گیمبل، مؤسس و مدیر عامل لاساله نت ورک
برای اینکه درآمد سازمان همواره در حال رشد کردن باشد تنها دو راه وجود دارد: یا اینکه مؤسس و مدیرعامل سازمان باید سابقه فروشندگی داشته باشد و از بخش فروش کارش را آغاز کرده باشد، یا اینکه فردی در سازمان حضور داشته باشد که فقط و فقط وظیفه اش بررسی و نظارت بر درآمد شرکت باشد و ارتباط تنگاتنگی با مدیرعامل داشته باشد.
3) کارا ترات، مؤسس و مدیرعامل کوانتوم هلث
برای اینکه رشد مستمر داشته باشید باید برای هر مشتری حد و حدودی را قائل شوید. برای مثال، ما اجازه نمی دهیم بیش از 20% درآمدمان از طریق یک مشتری تأمین شود.
4) فلینت لین، مؤسس و مدیر عامل بیل تراست
افرادی که شما به عنوان مدیر در سازمان خود استخدام می کنید زمانی که 40 نیرو دارید، باید متفاوت از افرادی باشند که زمانی که سازمان شما 400 نیرو دارد برای مدیریت استخدام می کنید.
5) جیم لافر، مؤسس و مدیرعامل گروه شرکت های لافلر
آنچه امروز بیشترین سود را برای شما دارد، 5 یا 10 سال آینده الزاماً برای تان سودآور نخواهد بود. بنابراین همیشه باید خودتان به دنبال ایجاد تغییر باشید.
6) فلینت لین، مؤسس و مدیرعامل بیل تراست
در مورد افرادی که به عنوان شریک وارد کاروکسب خود می کنید، دقت بسیار زیادی به خرج دهید. این کار مانند ازدواج کردن است. اگر فردی که قرار است شریک تان شود، از نظر شما قابل احترام نیست یا ارزشی را به شما اضافه نمی کند، بهتر است قید اشتراک را بزنید.
7) پورنا ویر، مؤسس و مدیرعامل گروه مشاوره ای وی-سافت
من اعتقاد دارم که علاوه بر سازمانم، خودم هم باید به طور مستمر رشد کنم. به همین دلیل علاوه بر خواندن کتاب، همواره از کمک مشاورانی بیرون از سازمان بهره می گیرم. همچنین سعی می کنم جلسات هیئت مدیره را به صورت میزگرد و طوفان فکری برگزار کنم. 

سبز باشید
 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.