وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: سمینار مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی در کرمان 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: سمینار مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی در کرمان


در این سمینار ضمن آسیب شناسی علل به وجود آمدن مشتریان معترض و تقسیم آنها به دو دسته مشتریان معترض خاموش و شاکی ، به راهکارهای ارتباط شایسته جهت رفع نارضایتی و گسترش ارتباطات پرداخته می شود. و با بررسی 13 نوع رفتارهایی که مشتریان شاکی معمولاً بروز می دهند راهکارهای مدیریت این دسته از مشتریان مطرح می شوند . این سمینار با برگزاری تست هایی که به غنای سمینار می افزاید برگزار می شود.


خدای قادر را شاکرم که این توان را داد که پس از طراحی سمینارهای نو نظیر " تکنیک های فرصت یابی در بازاریابی و فروش" –" نقش نیروهای میز پذیرش در ارتقاء نظام بازاریابی شرکت" – "روانشناسی ارتباط با مشتری با تکیه بر ضمیر بازار"- چگونگی اداره بنگاه های اقتصادی در زمان رکود و بحران اقتصادی"  و ... که هریک با استقبال شایسته ، شیفتگان بازاریابی مواجه شده بود ، حال سمینار مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی که در نوع خود زاویه دید جدیدی را به فراگیران ارائه می کند را طراحی و اجرا می کنیم .


امیدوارم با همت همکاران عزیز من در TMBA در آینده نزدیک این سمینار را در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار کنیم.


به هر حال شرایط جدید کسب و کار ، راهکارهای نو را طلب می کند ، یادم آمد گفته پدر مدیریت علمی جهان زنده یاد پیتردراکر که گفت: کسب و کار دو چیز بیشتر نیست ، مارکتینگ و نوآوری .


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.