وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

نوروتک در کنفرانس سالانه مراقبت های بهداشتی جی پی مورگان 2024 (بخش اول) 24 دی
admin لایک 0 دیدگاه

نوروتک در کنفرانس سالانه مراقبت های بهداشتی جی پی مورگان 2024 (بخش اول)

این افتخار من بود که در کنفرانس سالانه مراقبت های بهداشتی جی پی مورگان در این هفته شرکت کردم. من به رویداد سه روزه جلسات خصوصی، بیانیه های مطبوعاتی و رویدادهای شبکه ای ملحق شدم که با پنج سوال راهنما در مورد نوروتکنولوژی مسلح بود.

موفقیت تجاری در سال 2024 چگونه خواهد بود؟

  • اعتماد فدرال همچنان در حال رشد است: شرکت‌های نوروتک محدودیت‌های خود را به رهبری FDA در مراکز مختلف کاهش دادند و در مورد تحول خوشایند دوره‌های قبل اظهار نظر کردند. کریستین هاول از Cognito Therapeutics در مسیری در مورد مدل‌های کسب‌وکار، با تمایل آژانس‌های متعدد برای همکاری زودهنگام با شرکت‌ها از طریق برنامه‌های مختلف (TCET، Breakthrough، NTAP، EPFP) و همچنین تمرکز فراگیر بر ایجاد رابطه برمبنای شواهد دنیای واقعی و بهبود مستمر صحبت کرد.
  • نوآوری در مدل کسب و کار: در همین مسیر، دیوید مالتز از Intervalent و جنی روک از Genoa Ventures درباره مدل‌های کسب‌وکار نوظهور برای تشخیص نوروتکنولوژی، از تولید داده‌ها تا نمایش‌های بازپرداخت مستقیم، تا نظارت بر دوردرمانی بحث کردند. Butterfly Network تایید FDA سونوگرافی دستی خود را اعلام کرد. آیا سال 2024 سال نوآوری مدل های مراقبت مبتنی بر فناوری در عصب‌شناسی و نورولوژی است؟
  • داستان سرایی و جمع‌آوری سرمایه: دکتر تام آکسلی از Synchron در یک پانل جمع‌آوری کمک‌های مالی اظهار داشت که چگونه یادگیری داستان سرایی به سرمایه‌گذاران فناوری پزشکی در مقابل بیوتکنولوژی نقش کلیدی در جمع آوری سرمایه 75 میلیون دلاری سری C آنها در سال 2022 ایفا کرد. در بخش بعدی، مدیر ارشد سابق TedMed شرلی برگین بر اهمیت سادگی در داستان گویی تاکید کرد. همانطور که سرمایه گذاران با این فضا بیشتر آشنا می شوند، تنش بین پیچیدگی و وضوح در پیام های شرکتی در مورد تأثیر بالینی، ناوبری نظارتی و استراتژی بازپرداخت اهمیت بیشتری پیدا می کند.
  • هیاهوی هوش مصنوعی و عطش داده: در نهایت، تصمیمات بازپرداخت مستلزم ایجاد شواهد ثابت و تولید داده در همه سطوح برای تجارت، محصول، بالینی، اقتصاد است. آندری جورجسکو از Vivodyne استدلال می کند که برای شرکت های بیوتکنولوژی برای استفاده از هوش مصنوعی، گلوگاه، مجموعه داده های با کیفیت و پیچیده است. مشکل هوش مصنوعی این است که استفاده مجدد از داده‌ها در پانل‌های متعددی به چشم می‌خورد اما اکثر کارهای تشخیصی بدون استفاده ثانویه از داده‌ها، از سونوگرافی گرفته تا معاینه چشم و فراتر از آن، انجام می‌شود و نیاز به اطلاعات تازه است. Ekaterine Kortkhonjia از JnJ Innovation خواستار حسگرها و پوشیدنی هایی شد که می توانند کارایی در تحقیقات انسانی را تسریع بخشند و در عین حال مزایای بالینی را ارائه دهند و شواهد جدیدی را در دنیای واقعی ایجاد کنند.
  • مرحله ایجاد شهرت: جیم آنتونی، مدیر عامل Parexel در مورد چگونگی فعالیت سازمان‌های تحقیقاتی بالینی و شرکت‌های داروسازی بزرگ برای چندین دهه، در مقایسه با چند سال یا چند ماه گذشته برای شرکت‌های جدیدتر، اظهار نظر کرد. او از تنوع در آزمایش ها و سرعت تغییر صحبت می کرد. من آن را برای رهبران نوروتکنولوژی امروزی آموزنده دیدم، نشان دادن رهبری مسئولانه به تنظیم‌کننده‌ها، شرکای شرکتی و عموم مردم برای پیشبرد داروها و دستگاه‌های جدید به مرحله آزمایش‌های انسانی و فراتر از آن ضروری است.
  • بازار نورومدولاسیون گرم می شود. این همان چیزی است که در بخش تثبیت شده بازار به نظر می رسد: خرید 3.7 میلیارد دلاری Boston Scientific Axonics، یک تعدیل کننده عصبی عصب ساکرال برای بی اختیاری. تاییدیه FDA مدترونیک برای تحریک عمقی مغز در پارکینسون و صرع؛ خرید 65 میلیون دلاری Nalu Medical.

 

منبع: Forbes Naveen Rao Contributor

ترجمه شده در واحد هوش بازار TMBA

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.