وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

دوره فشرده جامع مدیریت بازاریابی، شصت ساعته با تدریس پرویز درگی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

دوره فشرده جامع مدیریت بازاریابی، شصت ساعته با تدریس پرویز درگی

چرا دوره‌های کوتاه مدت و تدریس اینجانب؟

 

دوره ششم با تمایزهایی از 8 اردیبهشت‌ماه در 60 ساعت آغاز می‌شود. تدریس کل دوره را خودم برعهده دارم. جهت اطلاع، در دوره‌های اول تا پنجم مبتنی برنظر حاضران که دوست داشتند با استادان متفاوت بازاریابی و تبلیغات آشنا شوند، از عزیزان بازاریابی ایران دعوت کردیم نظیر دکتر عبدالحمید ابراهیمی، دکتر مسعود حیدری، دکتر بهرام خیری، دکتر رضا اکبری اصل، دکتر محمد بلوریان تهرانی، مهندس نصرت‌ا... نصیری و بسیاری استادان دیگر،کوشیدیم و درعمل هم اجرا کردیم تا بهترین‌های بازاریابی ایران، تدریس را برعهده گیرند.

 

اما بعضی از دوستان تمایل داشتند به جهت پیوستگی و یکپارچگی دوره‌ای را خودم از A تا  Z تدریس کنم.

 

از این رو به فکر طراحی دوره‌ای افتادیم که هم حجم عناوین کمتر باشد، و هم با حضور یک استاد، بتوان مجموعه‌های لازم و کاربردی بازاریابی را در دوره‌ای کوتاه مدت اجرا کرد. خوشبختانه تعداد کتابها و VCDها نیز به‌گونه‌ای است که می‌تواند به عنوان یک فعالیت مکمل آموزشی، بخشهایی از کار آموزش حضوری را برعهده گیرد. در این دوره، که 12 جلسه 5 ساعته است، 15 عنوان کتاب، 8 فیلم آموزش بازاریابی از هاروارد یا استادان ایرانی، به همراه مجلات توسعه مهندسی بازار تقدیم خواهد شد تا در تقویت مطالبی که در کلاس عنوان شده، به کمک آیند. لازم است مدیران پرمشغله درکنار کلاسهای حضوری و با یادگیری اصول، و مفاهیم و کاربردهای علم بازاریابی، خودشان نیز خودآموزی کنند. کافی است عناوین دروس با عناوین کتابها، فیلمهای آموزشی، و نشریه نیز همسو با مطالبی باشد که در کلاس آموخته‌اند تا بهره‌وری آموزش بیشتر شود.

 

درباره این دوره توصیه می‌کنم به دپارتمان آموزش شرکت TMBA به نشانی www.marketingschool.ir مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌های شرکت 4-66028401(021) تماس بگیرید. همکاران من در دپارتمان آموزش پاسخگوی سؤالات شما خواهند بود.

 

سبز باشید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.