وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

6 راه سریع برای بروز کردن رزومه خود در سال 2024 05 آذر
admin لایک 0 دیدگاه

6 راه سریع برای بروز کردن رزومه خود در سال 2024

2024 در راه است. هر سال فرصت های جدیدی را به ارمغان می آورد. چه فعالانه به دنبال شغل جدیدی باشید و چه به سادگی گزینه های خود را باز نگه دارید، شروع سال همیشه زمان خوبی برای مرتب کردن رزومه خود است. با شش ترفند آسان رزومه خود را بروزرسانی کنید.

 

ظاهر بخش مهارت های خود را ارتقا دهید

بخش مهارت های خود را اصلاح کنید. به جای یک لیست سنتی، ایجاد یک ماتریس مهارت های جذاب بصری یا استفاده از نمادها برای نشان دادن مهارت خود در زمینه های مختلف را در نظر بگیرید چرا که در حین انتقال اطلاعات کمی ذوق می افزاید. اگر می‌خواهید رزومه‌تان خاص شود، حتی می‌توانید رنگی به آن اضافه کنید.

 

قفل دستاوردها باز شد

برای اینکه به رزومه خود حس سرگرمی و ماجراجویی بدهید، دستاوردهای خود را به عنوان "دستاوردهای باز شده" در نظر بگیرید. از یک عبارت یا نماد خلاقانه برای برجسته کردن نقاط عطف کلیدی در حرفه خود استفاده کنید. این یک حس شیطنت و خلاقانه به رزومه شما اضافه می کند و موفقیت های شما را به روشی منحصر به فرد به نمایش می گذارد. همچنین به این نکته توجه کنید که چقدر در حرفه خود پیشرفت می کنید،

 

نظرات مشتریان یا سرپرستان

توصیفات کوتاه یا نقل قول های همکاران، سرپرستان یا مشتریان را اضافه کنید. این یک احساس شخصی می افزاید و اثبات اجتماعی مهارت ها و اخلاق کاری شما را ارائه می دهد. همچنین، در یک دنیای آنلاین که به طور فزاینده ای یکپارچه شده است، دانستن اینکه شما شخصاً تأثیر خوبی می گذارید، کلید موفقیت حرفه ای است.

نظرات و امتیازهای دیگران

دانسته های جدید را برجسته کنید

شما می خواهید به کارفرمایان آینده نشان دهید که هرگز یادگیری را متوقف نکرده اید. دوره‌ها، گواهینامه‌ها یا کارگاه‌های اخیری را که گذرانده‌اید به نمایش بگذارید. از نمادها یا نشان ها برای نمایش بصری این فرصت های یادگیری استفاده کنید. این نشان می دهد که شما یک خود شروع کننده هستید که می خواهید خارج از نقش خود رشد و توسعه پیدا کنید و به بهبود مادام العمر اختصاص داده اید.

 

پروژه های شخصی سرگرم کننده ایجاد کنید

هر سال، اقتصاد رشد می‌کند و استعدادهای ما سنین مختلف نقش بیشتری در تضمین شغل‌های ما دارد. یک بخش اختصاصی برای پروژه های شخصی یا سرگرمی های مرتبط با رشته خود ایجاد کنید. این یک راه عالی برای نشان دادن علاقه و شخصیت شما است و می تواند شروع کننده مکالمه سرگرم کننده ای در طول مصاحبه باشد. اگر یک نمونه کار آنلاین دارید، حتی ممکن است یک کد QR ایجاد کنید و آن را در رزومه خود قرار دهید. این یک لمس مدرن است که به استخدام کنندگان یا کارفرمایان اجازه می دهد تا به سرعت به جزئیات بیشتری در مورد کار شما دسترسی داشته باشند. و چیز شگفت انگیز (و تقریباً باورنکردنی) در مورد کدهای QR این است که آنها ... کار می کنند.

qr کد خود را بسازید

 

به راحتی با فناوری های جدید تاکید کنید

صنعت فناوری به سرعت در حال تغییر است. این موضوع فقط در مورد شبکه های اجتماعی و راه های ارتباطی نیست، بلکه به این موضوع نیز مربوط می شود که از چه نوع فناوری هایی در آینده استفاده بیشتری خواهیم کرد. به طور خاص، برجسته کردن راحتی شما با ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT می تواند راهی عالی برای ایجاد رزومه شما در سال 2024 باشد.

ChatGPT 

 

در انتها پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه شغل خود را برای انقلاب هوش مصنوعی تثبیت کنید  را نیز مطالعه کنید. این مقاله به شما به منظور ارتقا شغلی و فردی کمک می کند.

 

 

منبع: Ginny Hogan Contributor

ترجمه شده در واحد هوش بازار TMBA

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.