وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

گزارش روز دوم نمایشگاه تبلیغات 14 آذر
admin لایک 0 دیدگاه

گزارش روز دوم نمایشگاه تبلیغات

امروز دومین روز نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات بود. 

خانواده کاری TMBA امروز هم، همانند روز گذشته در بخشهای مختلف پذیرای مخاطبان خود بود.  آموزشگاه بازارسازان امروز در بخش خود ضمن نمایش تصاویری از دوره‌های برگزار شده و ارائه تقویم زمستانه دوره‌های جاری، به معرفی سمینارها و تورهای آموزشی  که خارج از چهارچوبها و محیطهای مرسوم اجرا می شوند پرداخت. سمینارهایی مانند حضور در ارتفاع در دوران سخت کار و کسب که در قالب سفر یک روزه در ارتفاعات البرز و کافه سیب لند برگزار شد.

مرکز استعدادشناسی، منابع انسانی و کانون ارزیابی بازارشناسان نیز با معرفی خدمات و راهکارهای سازمانی به مراجعه کنندگان، از ظرفیتها و امکانات بلقوه این مجموعه برای شناسایی و جذب نیروهای حرفه‌ای و مستعد برای شرکتها یاد کرد.

 

مرکز استعدادشناسی، منابع انسانی و کانون ارزیابی بازارشناسان

 

همکاران واحد تشریفات نیز  با قهوه و سایر نوشیدنیهای گرم ضمن ترویج فرهنگ شادبهره‌ور کافی‌تایم و اشتراک ایده‌ها، از مهمانان پذیرایی کردند.

coffee time

 

مرکز مشاوره حقوقی ویرا نیز که بازوی حقوقی خانواده کاری TMBA است، میزبان مراجعینی بود که در خصوص راهکارهای حقوقی سازمان خود سوال داشتند. افرادی که دنبال راهکارهای ایده آل برای بهبود فرایند حقوقی کارو کسب خود بودند. همکاران ویرا به مراجعین خود درباره ثبت برند و ثبت شرکت، شرکت در دوره های حقوقی نظیر قراردادنویسی  و برطرف کردن مشکلات حقوقی کاروکسب مشاوره دادند.

مرکز مشاوره حقوقی ویرا

در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن ۴۱, غرفه ۴۳ چشم‌انتظار شماییم. 

به اطلاع می‌رسانیم، پرویز درگی، معلم بازاریابی در روز پنجشنبه (روز آخر نمایشگاه) در غرفه حضور خواهند داشت و پاسخگوی پرسشهای شما خواهند بود.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.