وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

مدیران متولیان فرهنگ سازمان هستند 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

مدیران متولیان فرهنگ سازمان هستند


از اینکه هیئت مدیره شرکت به پخش به نقش آموزش در سطوح مدیران ارشد و میانی واقف هستند ، خوشحالم . به واقع تا زمانی که مدیران تفکر شان را متناسب با عصر حاضر تغییر ندهند و حداکثر اقدام شان آموزش برای نیروهای اجرایی باشد بازهم نتیجه چندانی حاصل نخواهد شد.


از اینکه مدیران با تجربه که بین 15 تا 28 سال سابقه فعالیت در حوزه بازاریابی و فروش داشتند با اشتیاق از به روز بودن و جدید بودن مطالب و مهم تر از همه کاربردی بودن شان یاد می کردند احساس شعف کردم.


ظهر هنگام در زمان صرف ناهار بنابه پیشنهاد سرکار خانم دکتر متقیان و علاقه مندی مدیران ، جناب آقای مهندس صحرایی مدیرعامل شرکت به پخش موافقت کردند که هر ماه یک سمینار با حضور مدیران برگزار کنیم.


امید است که این تصمیم در پیچ و خم فعالیت های اجرایی فراموش نشود و حال که مدیران با اشتیاق دنبال یادگیری های جدید هستند این فرصت و فضا برای شان مهیا شود .


یادآوری می کنم من هم به عنوان یک دانشجوی همیشگی از تجربیات این عزیزان که معلم های بازار هستند نکات ارزشمندی یاد گرفتم .


سبز باشید


 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.