وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

گزارش روز چهارم نمایشگاه تبلیغات 18 آذر
admin لایک 0 دیدگاه

گزارش روز چهارم نمایشگاه تبلیغات

5 شنبه روز آخر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات بود. 

حضور دکتر پرویز درگی باعث رقم زدن یک روز شلوغ و پر انرژی برای غرفه خانواده TMBA با میهمان های متعدد از شرکت ها و سازمان های مختلف بود.

تعداد مخاطب های جذب شده کانتر مرکزی حدود 200 نفر بود که با احتساب روزهای گذشته این عدد به حدود 600 نفر می رسد.

کانتر مرکزی

ما در واحد تحقیقات بازاریابی تصمیم گرفتیم، تا مراجعه کنندگان را با سنجش اثر بخشی تبلیغات آشنا کنیم چرا که کاروکسب ها در صنايع مختلف تبلیغات با هزینه های بالا انجام می‌دهند اما اثر بخشی تبلیغات خود را مورد سنجش قرار نمی دهند، تا متوجه اثر بخشی تبلیغات در ذهن مخاطب هدف تاثیر گذار باشند. با برگزاری نظر سنجی و مسابقه‌ که با استقبال مراجعه کننده ها روبه‌رو شد. این نظرسنجی با استقبال ۱۰۰۰ نفری شرکت کننده های نمايشگاه روبه رو شد و در روز آخر نمايشگاه به سه نفر  از شرکت کنندگان با حضور دکتر درگی مدیر عامل خانواده TMBA،خانم دکتر عسگری مدیر عامل ویرا و خانم مهندس احمدی مدیر دپارتمان تحقیقات بازار شرکت TMBA به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

مرکز تحقیقات بازاریابی TMBA

جناب دکتر پرویز درگی مدیریت خانواده TMBA با مدیران و نمایندگان شرکت ها و سازمانهای متعددی به گپ و گفت پرداختند.

غرفه انتشارات بازاریابی پذیرای تعدادی از مولفین و ناشران کتاب بود که تمایل به همکاری با خانواده بزرگ TMBA داشتند. بعلاوه از طرح کتاب به جای سر رسید و کتاب کنار سر رسید استقبال بسیاری شد و پکیج کتب بازاریابی فروش زیادی داشت.

غرفه انتشارات بازاریابی

غرفه تبلیغات نیز با طراحی خاص خود که شامل دیوار نمایه ی 12 کهن الگو برند و نمایش تبلیغات خلاقانه در این بخش بود، سبب جذب تعداد زیادی از علاقمندان به هنر شد. بعلاوه وجود برندبوک های حرفه ای موجود در غرفه و ارائه قوی پرسنل حاضر در غرفه تبلیغات سبب شد چندین شرکت جهت سفارش طراحی برند بوک خود به خانواده TMBA تمایل نشان دهند.

 

در انتهای نمایشگاه امثال خانواده کاری TMBA با قدردانی از همه مراجعه کنندگان این شعر را کنار هم سرودند.

 

گر بخواهید در این یکدم عمر

نیک جویای حقایق باشیدو به چشم همه نیکان جهان

بس برازنده و لایق باشیدهدفی ناب بیابید و در راه وصال

عالم عامل عاشق باشید 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.