وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

::  آیا رشد سازمانها با یک برند همراه باشید یا چند برند؟ 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: آیا رشد سازمانها با یک برند همراه باشید یا چند برند؟

 

1-همانطور که می دانیم تمام بنگاههای اقتصادی جهان سه هدف مشترک دارند که عبارت است از اصل بقا – اصل رشد و اصل سود.

 

اصل بقا سبب می شود که در اساسنامه شرکتها مدت فعالیت را نامحدود بنویسیم و این نشان دهنده آن است که تمام شرکتها دوست ندارند که پس از مدتی از میان برداشته شوند.




ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشید

 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.