مدیریت وصول مطالبات و 30 توصیهی راهبردی (عنوان سر مقاله شماره ی 16 مجله توسعه مهندسی بازار)
به احتمال قريب به يقين بنيانگذاران علم و هنر بازاريابي در جهان هيچگاه هدفشان اين نبوده كه رقابت ناجوانمردانه را اشاعه دهند بلكه، حتي در بازاريابي نيز مقولهي رقابت جوانمردانه و رعايت اخلاق آنقدر اهميت دارد كه بازاريابي سبز بهعنوان يك اصل، معنا و مفهوم يافته است و براي آن سمينار و كنفرانس در سطح جهاني گذاشته ميشود.
متأسفانه وصول مطالبات نسبت به گذشتهي نه چندان دور بسيار دشوار شده است؛ به طوري كه در كنار ساير مفاهيم بازاريابي و فروش، واژهي "فروش سالم" در ايران خيلي به كار گرفته ميشود.
ادامه این مطلب را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.
سبز باشيد.