وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

02 تیر

اجازه ندهیم کرونا، مشتری‌یابی را تعطیل کند

شیوع ویروس کووید-19 در سرتاسر جهان چند ماهی است که زندگی افراد و فعالیت کاروکسب‌ها را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. آمار بیکاری نه تنها در کشورهای د...
admin لایک 0 دیدگاه
13 خرداد

پنج قدم برای کمپین بازاریابی B2B موفقیت آمیز

بازاریابی B2B چیست؟همانطور که از اسم آن هم مشخص است، این بازاریابی، مربوط به بازاریابی و فروش محصولات و خدمات به تجارتها یا سازمانهای دیگر دارد و در ج...
admin لایک 0 دیدگاه
01 خرداد

روشهایی ساده برای افزایش فروش در اینستاگرام

 اگر کار و کسب شما به نحوی است که در اینستاگرام میتوانید خدمات یا محصولاتی ارائه کنید، قطعا به دنبال راههایی برای افزایش فروش هستید. با اضافه شدن...
admin لایک 0 دیدگاه
22 اردیبهشت

بازاریابی دیجیتال چگونه بر تجارت شما تاثیر میگذارد؟

بازاریابی دیجیتال شامل تمام اقدامات بازاریابی است که در دستگاه­های هوشمند یا اینترنت استفاده می­شود. تجارت­ها برای ارتباط با مشتریان خود، از روش­هایی ...
admin لایک 0 دیدگاه
21 بهمن

بازاریابی سبز

بازاریابی سبز، تنها به تولید محصولات موثر در محیط زیست محدود نمیشود. اقدامات و فعالیت هایی که برندها در نظر میگیرند، بخش عظیمی از این مسئله را در بر م...
admin لایک 0 دیدگاه
12 آذر

اینترنت اشیا به زبان ساده

اینترنت اشیا یا به‌بیانی دیگر، «اینترنت چیزها» یعنی اتصال دستگاه‌های فیزیکی مانند وسایل نقلیه، لوازم خانگی، گوشی‌های هوشمند و... به‌هم‌دیگر از طریق نر...
admin لایک 0 دیدگاه
02 مهر

مروری بر کتاب عادت جدید: یک برنامه استراتژیک برای غلبه بر آکراسیا و از بین بردن عذاب وجدان

کتاب عادت جدید، یک برنامه استراتژیک برای از بین بردن آکراسیا در زندگی و به وجودآمدن سرگرمی و اشتیاق در محل کارتان است تا از اوقات فراغت خود بدون احساس...
admin لایک 0 دیدگاه
01 مهر

اهمال‌کاری، معضل بشر از بدو تاریخ : اثر آکراسیا

در تابستان 1830، مهلت تمام کردن کتاب جدید ویکتور هوگو رو به اتمام بود. هوگو در سال گذشته قول کتابی جدید را به ناشرش داده بود اما تمامی سال را صرف مسائ...
admin لایک 0 دیدگاه
25 شهریور

فشن مارکتینگ

فشن­ مارکتینگ همان مدیریت تبلیغات در کمپانی ­ها برای پیشرفت در فروش برند و محصولات صنعت مد است. بسیاری از مردم هنگامی که صحبت از صنعت مد می­شود، ذهنشا...
admin لایک 0 دیدگاه
16 شهریور

کتاب فلسفه مد در انتشارات بازاریابی چاپ شد

انسانهای زیادی پا به عرصه گیتی نهاده اند و در میانشان اندک اندیشمندانی از زلال باور خویش، ثبت و به یادگار گذاشتند، در میان این بلندباوران برخی پیشتاز ...
admin لایک 0 دیدگاه
09 شهریور

چگونه بی انگیزگی را دور کرده و باهوش ترین فرد سازمان شویم؟: مدل ساینفیلد

بی­ حوصلگی و کسالت احساسی آشنا برای تمام ما است، درست مثل زمانهایی که بی­ هدف و سرگردان پشت صندلی خود در اتاق کارمان لم می‌دهیم و شبکه‌های­ اجتماعی­ ر...
admin لایک 0 دیدگاه
06 شهریور

منتشر شد: چاپ سوم کتاب رفتار بصری مصرف‌کننده، ردیابی چشم برای بازاریابی بصری

انتشارات بازاریابی چاپ سوم کتاب «رفتار بصری مصرف کننده، ردیابی چشم برای بازاریابی بصری» را با نویسندگی پروفسور میچل ویدل و پروفسور ریک پیترز و ترجمه­ی...
admin لایک 0 دیدگاه
25 تیر

نمونه ای از کمپین‌های موفق دیزنی: کارو کسبی که از یک رویا و یک موش شروع شد

کمپانی والت دیزنی در ۱۶ اکتبر ۱۹۲۳ توسط والت دیزنی و با مشارکت برادرش روی اولیور دیزنی، در قالب یک استودیو کوچک انیمیشن‌سازی تأسیس شد. شرکت والت دیزنی...
admin لایک 0 دیدگاه