وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

دپارتمان نشر در سال 1389 متفاوت بود؛ در سال 1390 متفاوت‌تر خواهد بود 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

دپارتمان نشر در سال 1389 متفاوت بود؛ در سال 1390 متفاوت‌تر خواهد بود

کتابهای تازه انتشار یافته (سال 1389):

 

"آدکار؛ تکنیکهای کاربردی تغییر در کسب‌وکار"، اولین کتابی بود که در سال 1389 چاپ و منتشر شد؛ البته قبل از آن، یازده کتاب TMBA چاپ و منتشر شده بود، برای اطلاع بیشتر به سایت دپارتمان نشر www.marketingbooks.ir مراجعه کنید.

 

مونا محمدزاده‌جور، فارغ‌التحصیل MBA از خارج از کشور، این کتاب را با نثری روان ترجمه کرد. کتاب در حوزه منابع انسانی است و ظاهراً با آنچه تاکنون در حوزه بازاریابی در شرکت TMBA چاپ و منتشر شده بود، متفاوت جلوه می‌کند. با وجود این، ضرورت داشت تا این کتاب چاپ و منتشر شود؛ دلیل آن نیز به محتوای کاملاً کاربردی کتاب بازمی‌گردد. تصور می‌کنم مدیران بازاریابی و فروش به این کتاب برای تغییر خود و تغییر در ساختار فعالیتهای شرکت خودشان نیاز جدی دارند.

 

 "تکنیکهای فرصت‌یابی در بازاریابی و فروش با نگرش بازار ایران"، دومین عنوان کتابی بود که چاپ و منتشر شد. این کتاب اثر اینجانب (پرویز درگی) است. کتاب را به سه استاد بزرگ استراتژی "دکتر غلامرضا کیانی"، "دکتر وفا غفاریان"، و "دکتر داود مسگریان حقیقی" تقدیم کردم.

 

جا دارد از شرکت پخش پیشرو و پایلار سپاسگزاری کنم که با حمایت مادی و معنوی، ما را در انتشار این کتاب یاری کردند.

 

"اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران"، سومین کتاب و حاصل هم‌اندیشی اینجانب (پرویز درگی) و محمدحسین غوثی، همکار گرانمایه‌ام است. کتاب مبتنی است بر آموزه‌های ما از دکتر مسعود حیدری، پدر اصول، فنون، و هنر مذاکره، و تجربیاتی که در طول این سالها از مذاکره با مدیران شرکتها داشتیم. این کتاب به استاد نامی و برجسته‌ی اصول، فنون، و هنر مذاکره (دکتر مسعود حیدری) تقدیم ‌شد.

 

"مدلهای مدیریتی برای راه‌اندازی و اداره یک کسب‌وکار؛ از تئوری تا عمل"، چهارمین عنوان کتابی است که شرکت TMBA آن را در سال 1389 منتشر کرد. کتاب، حاصل همفکری و تدوین اینجانب و همکار فرهیخته‌ام، محمد سالاری است. شایسته است از شرکت صنایع استیل البرز در چاپ این اثر قدردانی کنم که برای ارتقای کسب‌وکارها در ایران پیشقدم شدند؛ چرا که 16 مدل در این کتاب آمده است و کسب‌وکارها می‌توانند از این مدلها بخوبی بهره‌مند شوند. امید آنکه با مطالعه این کتاب و اجرای این مدلها به درآمدزایی و سودزایی خود بیش از گذشته بیندیشند.

 

"بازاریابی حسی؛ راهنمای کاربردی تجربه‌ی تعاملی"، پنجمین کتابی است که امسال تقدیم علاقه‌مندان بازاریابی شد. این کتاب ترجمه‌ای، و حاصل کار مشترک اینجانب و محمد سالاری است؛ کتابی که به گفته‌ی نویسنده آن – شاز اسمیلانسکی – انقلابی را در تبلیغات و بازاریابی سنتی رقم خواهد زد.

 

محتوای کتاب بازاریابی حسی به ایجاد تجربه زنده از برند و درگیر کردن حواس مختلف مصرف‌کنندگان با محصول ارتباط دارد؛ یعنی ایجاد فضایی که مشتریان آن را برای تجربه مستقیم کالا یا خدمات مربوطه انتخاب می‌کنند. بازاریابی حسی از داروسازی تا اتومبیل‌سازی و کالاهای بسته‌بندی شده، در تمامی حوزه‌ها قابل اجرا خواهد بود و در تمام حوزه‌های کسب‌وکار اثربخش است.

 

 و نهایتاً ششمین کتاب، "هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی" نام دارد؛ کتابی که افشره تفکرات آن در سمیناری در اصفهان عنوان شد و با تدوین آن سمینار، کتابی پدید آمد که مورد حمایت مادی و معنوی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان قرار گرفت.

 

 

 

کتابهای تجدید چاپ شده در سال 1389:

 

"مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران"، اولین اثر اینجانب است که تاکنون بخت آن را یافته که به چاپهای هشتم، و نهم برسد. چاپ هشتم این کتاب در آغاز سال 1389 به انجام رسید.

 

گروه صنایع غذایی شیرین‌عسل با حمایت مادی و معنوی از این کتاب، فرصت دیگری برای این کتاب آفریدند، و در ماههای پایانی سال، شرکت صنایع استیل ‌البرز چاپ نهم این کتاب را پذیرفت. در مجموع 000/32 نسخه از این کتاب چاپ شده و به فروش رسیده است و همچنان پرفروش‌ترین کتاب در حوزه فروش و فروش حضوری است.

 

همچنین کتاب "هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی" پس از چاپ اول، به چاپ دوم رسید؛ کتابی که بدون تردید در سال 1390 هواخواهان بیشتری خواهد یافت. دلیل آن نیز آشکار است. کسب‌وکارها ناگزیرند با هوشمندی بیشتر، فعالیتهای تجاری خود را پیش ببرند. چگونه؟

 

این کتاب در بخش پایانی یکصد سؤال را تقدیم مدیران می‌کند تا بتوانند این هوشمندی را در کسب‌وکار خود به‌صورت یک فهرست مرتب، اجرایی و عملیاتی کنند.

 

و نهایتاً "تحقیقات بازاریابی در یک هفته"، سومین کتابی است که در روزهای پایانی سال (24 اسفند ماه 1389) با روی جلدی تازه و صفحه‌آرایی جدید، چاپ و منتشر شد.

 

چندین کتاب ترجمه‌ای و تألیفی نیز در دست چاپ داریم که ان‌شاءا... در اولین فرصت در سال 1390 تقدیم علاقه‌مندان به موضوعات بازاریابی خواهیم کرد.

 

بدون تردید، ایران برای رشد دانش بازاریابی بیش از این کتابها و سایر کتابهایی که از سوی ناشران در حوزه بازاریابی چاپ و منتشر می‌شود، نیازمند است. ما به سهم خود کوشیده‌ایم و تقاضا می‌کنیم آنانکه تمایل دارند کتاب یا کتابهایشان در TMBA چاپ و انتشار یابد، با شماره تلفنهای 4-66028401(021) دپارتمان نشر، تماس بگیرند یا به سایت www.Marketingbooks.ir مراجعه کنند و دستور خود را اعلام کنند.

 

سبز باشید

 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.