وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

26 شهریور

مروری بر کتاب فلسفه مد

مروری بر کتاب فلسفه مدانتشارات بازاریابی کتاب «فلسفه مد» را با نویسندگی لارس اسوندسن ترجمه­ ی دکتر ابوالفضل داودی رکن آبادی، دکتر شهناز نایب­ زاده، دک...
admin لایک 0 دیدگاه
25 شهریور

فشن مارکتینگ

فشن­ مارکتینگ همان مدیریت تبلیغات در کمپانی ­ها برای پیشرفت در فروش برند و محصولات صنعت مد است. بسیاری از مردم هنگامی که صحبت از صنعت مد می­شود، ذهنشا...
admin لایک 0 دیدگاه
23 شهریور

سومین دوره پرورش متخصص بازاریابی با معلم بازاریابی برگزار میشود

باید در نظر داشت که ناکارآمدی و ضعف آموزش از معضلات اصلی مدیریت کشور است. امروزه بسیاری از شرکت های کوچک صرفا به دلیل فقدان دانش مدیریت، دچار مشکل شده...
admin لایک 0 دیدگاه
23 شهریور

از یک رفتارشناس مشغول در FBI بشنوید: چگونه اعتماد دیگران را سریع بدست آورید؟

اعتماد یکی از مهم ترین ارزش ها در میان جوامع بشری است. بدون وجود اعتماد، روابط عمیقی در میان انسان ها شکل نخواهد گرفت. اعتماد احساسی دو­طرفه است.به وا...
admin لایک 0 دیدگاه
18 شهریور

کسی دنیای قبل از اینترنت را به یاد دارد؟

کسی دنیای قبل از اینترنت را به خاطر دارد؟مردمی که در اواخر دهه ی 70 میلادی به دنیا آمده اند آخرین نسلی هستند که بدون وجود اینترنت بزرگ شده اند. روانشن...
فاطمه درگی لایک 0 دیدگاه
17 شهریور

تحقیقات لگو در مورد علایق کودکان

50 سال پیش فضاپیمای مریخ5 از زمین به سمت ماه پرتاب شد. یک هفته بعد نیل آمسترانگ و باز آلدرین اولین قدم های خود روی ماه را برداشتند و با بدست آوردن این...
admin لایک 0 دیدگاه
16 شهریور

کتاب فلسفه مد در انتشارات بازاریابی چاپ شد

انسانهای زیادی پا به عرصه گیتی نهاده اند و در میانشان اندک اندیشمندانی از زلال باور خویش، ثبت و به یادگار گذاشتند، در میان این بلندباوران برخی پیشتاز ...
admin لایک 0 دیدگاه
11 شهریور

اجتماعی بودن هم یک مهارت است: ۴ راهکار برای پیشرفت در روابط اجتماعی

تنهایی، گرچه علامت فیزیکی ندارد، اما ابتلائی است که می‌تواند آزارنده‌تر از بی‌خانمانی، گرسنگی یا بیماری باشد». مادر ترزا نوشته است: «بزرگ‌ترین رنج تنه...
admin لایک 0 دیدگاه
10 شهریور

سمينار ٢ روزه وظايف اساسى مديران فروش: 🎙با تدريس پرويزدرگى معلم بازاريابى

معرفی دورههدف: با توجه به اهمیت روزافزون فروش حرفه ای در فضای پیچیده و رقابتی کاروکسب لزوم رشد محتوایی مدیران فروش و علاقه مندان به این شغل پرچالش و پ...
admin لایک 0 دیدگاه
09 شهریور

چگونه بی انگیزگی را دور کرده و باهوش ترین فرد سازمان شویم؟: مدل ساینفیلد

بی­ حوصلگی و کسالت احساسی آشنا برای تمام ما است، درست مثل زمانهایی که بی­ هدف و سرگردان پشت صندلی خود در اتاق کارمان لم می‌دهیم و شبکه‌های­ اجتماعی­ ر...
admin لایک 0 دیدگاه
06 شهریور

چاپ سوم کتاب بازاریابی حسی توسط انتشارات بازاریابی روانه بازار شد

چاپ سوم کتاب «بازاریابی حسی؛ راهنمای کاربردی تجربه ی تعاملی»، توسط انتشارات بازاریابی روانه بازار شد. این کتاب نوشته ی شاز اسمیلانکی است و توسط پرویز ...
admin لایک 0 دیدگاه
06 شهریور

چاپ سوم کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن

انتشارات بازاریابی چاپ سوم «کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن» را منتشر کرد. این کتاب توسط محمدرضا محمدی نوشته شده­ و پرویز درگی بر آن پیشگفتار نوشته اس...
admin لایک 0 دیدگاه
06 شهریور

منتشر شد: چاپ سوم کتاب رفتار بصری مصرف‌کننده، ردیابی چشم برای بازاریابی بصری

انتشارات بازاریابی چاپ سوم کتاب «رفتار بصری مصرف کننده، ردیابی چشم برای بازاریابی بصری» را با نویسندگی پروفسور میچل ویدل و پروفسور ریک پیترز و ترجمه­ی...
admin لایک 0 دیدگاه
02 مرداد

حضور گروه TMBA در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان Iran Confair تهران | 6 تا 9 مرداد 98

نمایشگاه ایران کانفِیر (Iran Confair) از بهترین نمایشگاه های صنعت ساختمان ایران و همچنین از معتبرترین نمایشگاه های خاورمیانه محسوب می گردد که هر ساله ...
admin لایک 0 دیدگاه
25 تیر

نمونه ای از کمپین‌های موفق دیزنی: کارو کسبی که از یک رویا و یک موش شروع شد

کمپانی والت دیزنی در ۱۶ اکتبر ۱۹۲۳ توسط والت دیزنی و با مشارکت برادرش روی اولیور دیزنی، در قالب یک استودیو کوچک انیمیشن‌سازی تأسیس شد. شرکت والت دیزنی...
admin لایک 0 دیدگاه
15 تیر

ماتریس جنرال‌الکتریک-مکنزی

بررسی پورتفولیو (سبد) کسب و کار در سطح واحدهای استراتژیک ماتریس جنرال الکتریک ماتریس جنرال الکتریک | مکنزی، مدلی است که برای تحلیل سبد کسب و کار ...
admin لایک 0 دیدگاه
09 تیر

قدرتمندترین کلمات در تبلیغات

در دهه‌های گذشته تبلیغات دچار تحولات عمده‌ای شده است اما برخی از کلمات همانند گذشته قدرت و نفوذ زیادی دارند. گروه روانشناسی دانشکاه ییل کلمات متعددی ر...
admin لایک 0 دیدگاه
04 تیر

سلام‌ بر پنجاه و چهار سالگی

وقتی کودک بودم فکر میکردم پنجاه ساله ها خیلی پیر هستند.خیلی عمر کرده اند.چه برسد به کسانی که وارد پنجاه و چهار سالگی از دوران عمرشان میشوند.امشب پنجاه...
admin لایک 1 دیدگاه
02 تیر

بررسی چهار استراتژی برای ایجاد ارتباطات بازاریابی جذاب تر

برای ایجاد اثربخشی بیشتر در ارتباطات بازاریابی خود چه کارهایی می توانید از دهید؟ در اینجا چهار استراتژی مفید معرفی خواهیم کرد که هرکدام از آنها براي ا...
admin لایک 1 دیدگاه
28 خرداد

مدل‌های مدیریتی: ماتریس آنسوف

بررسی ریسک و مخاطره ی گزینه های مختلفگاهی اوقات به دلایل کاملا گوناگون، زمانی پیش می آید که به عنوان یک فرد و یا یک کسب وکار می خواهیم و یا احتیاج دار...
admin لایک 1 دیدگاه